تبلیغات زودهنگام انتخاباتی در جهرم رصد می‌شود

فرماندار ویژه جهرم گفت: تبلیغات زود هنگام انتخاباتی در فضای مجازی مورد رصد قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا صحرائیان فرماندار ویژه جهرم در نخستین جلسه با مسوولان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان فارس، گفت: بر اساس ماده‌ی ۱۱ قانون مجلس شورای اسلامی، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و ادارات و نهاد‌های قانونی و مؤسسات دولتی و وابسته به دولت و شهرداری‌ها و مؤسسات عمومی موظفند حسب درخواست وزارت کشور، استانداران، فرمانداران، بخشداران، کارکنان و سایر امکانات خود را تا خاتمه انتخابات در اختیار آنان قرار دهند.

وی افزود: بر حضور پرشور مردم در انتخابات مجریان و داوطلبان بر رعایت دقیق قانون در همه‌ی مراحل تأکید می‌کنیم.

صحرائیان، بی‌طرفی، اشراف اطلاعاتی، امنیت، دفاع از حق انتخاب‌شوندگان و انتخاب‌کنندگان و رعایت مر قانون از وظایف دست اندرکاران انتخابات عنوان کرد و افزود: مهمترین وظیفه فرمانداری ویژه برگزاری سالم انتخابات است.

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم اظهار داشت: در شرایطی که دشمن با تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی ظالمانه سعی دارد بین ملت و نظام شکاف ایجاد کند و بذر تفرقه را در جامعه بپاشد، باید در سایه همدلی و اتحاد و ایجاد زمینه مناسب برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی، دشمنان کوردل را از تحقق توطئه هایشان مایوس کنیم.

وی بیان کرد: صیانت و امنیت آراء رای دهندگان و منتخبین باید ماموریت اصلی برگزار کنندگان انتخابات باشد.

صحرائیان یادآور شد: برای اجرای قانونمند انتخابات آموزش مستمر و جدی دست اندرکاران و مجریان برای آشنایی با قانون در شهرستان ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم در این جلسه بر لزوم توجه به تأمین نیرو‌ها و تجهیزات موردنیاز، رصد فضای مجازی، توجه به تهدید‌ها و بهره‌گیری از فرصت‌های آن، تفکیک قانون و در دسترس بودن وظایف قانونی برای هر یک از دست اندرکاران برگزاری انتخابات را مورد تاکید و مد نظر قرار داد.
انتهای پیام/م

رصد فضای مجازی برای جلوگیری از تبلیغات زودهنگام انتخاباتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.