صفحه کاربری نحو الحریه در توئیتر از کمک ۸۰ میلیون دلاری پادشاه عربستان به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در انتخابات گذشته خبر داد.

­کمک ۸۰ میلیون دلاری ملک سلمان به ستاد انتخاباتی نتانیاهوبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه کاربری نحو الحریه در توئیتر از کمک ۸۰ میلیون دلاری پادشاه عربستان به نخست وزیر رژیم صهیونیستی در انتخابات گذشته خبر داد.

نحو الحریه در توئیتی نوشت: خیلی‌ها از کمک ۸۰ میلیون دلاری ملک سلمان به ستاد انتخابات نتانیاهوی جنایتکار بی خبرند. این خبری است که شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴ نیز در آن زمان پخش کرد.

امروز همچنین وبگاه «عروتص شوع» گزارش داد با تداوم ناتوانی بنیامین نتانیاهو در جلب نظر احزاب مختلف رژیم صهیونیستی برای تشکیل ائتلاف کابینه، کنست (پارلمان این رژیم) تاریخ دوازدهم شهریور را برای برگزاری انتخابات زودهنگام معین کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۵ ۰۷ خرداد ۱۳۹۸
خدا نابودشون کنه این قاتلها رو
Iran (Islamic Republic of)
Sarbaz,e Iran
۰۱:۳۸ ۰۷ خرداد ۱۳۹۸
خدا لعنت کنه این خیانتکارهای وهابی آل سعود رو که خون همزبانان خودش رو به رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل فروخته که بماند ، بلکه کمک مالی هم به این جانیان جنایتکار می‌کند . انشاالله که خداوند متعال ریشه ی این ها سعودی رو خشک کنه .
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۲۱:۰۵ ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
بن سلمان مگر قدس قبله گاه اولت نبود، مگر هم کیشانت را نمی بینی، انسانیت را فدای نظامی می کنی که اندیشه ای جز نیل تا فرات ندارند، و جهان هستی را زیر بار نظام تک قطبی امریکایی_صهیونیسمی می کنی که استقلال جهان را به تاراج می برند و چیزی از انسانیت نمی گزارند، به خدای کعبه که راه را اشتباه می روی و آینده ی جهان را می بندی
آخرین اخبار