رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان اعلام کرد؛

ثبت نام مدارس شاهد استان از طریق سامانه سجا انجام می‌گیرد

حسین میرزایی رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان گفت: ثبت نام مدارس شاهد استان از طریق سامانه سجا انجام می‌گیرد.

ثبت نام مدارس شاهد استان از طریق سامانه سجا انجام می‌گیردبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، حسین میرزایی رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش وپرورش استان گفت: زمان ثبت نام مدارس شاهد از ۴ خرداد برای ورودی پایه اول ابتدایی آغازشده ومتقاضیان می‌توانند با ورود به سامانه سجا به آدرس http://saja.medu.ir/ پیش ثبت نام خود را انجام دهند.

وی بابیان این که متقاضیان ورود به مدارس شاهد الزاماً باید به سایت سجا مراجعه و بر اساس کد ملی وسریال ۶ رقمی شناسنامه وتکمیل فرم در سامانه، مرحله اول ثبت‌نام را انجام دهند تأکید کرد: مراجعین قبل از دریافت کد رهگیری نباید از سایت خارج شوند، زیرا اگر کد مذکور را دریافت نکنند ثبت‌نام آن‌ها قطعی نخواهد بود.

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش وپرورش استان در خصوص شرایط دانش آموزان متقاضی مدارس شاهد نیز گفت: تمام دانش‌آموزانی که بر اساس شرایط قانونی، شرایط ورود به مدارس رادارند می‌توانند در مدارس شاهد پیش ثبت‌نام کنند و هیچ منعی برای آنان وجود ندارد، اما پذیرش دانش آموزان بعد از پایان مهلت مقرر براساس اولویت‌های درج شده در سامانه سجا و بر مبنای امتیاز بندی وظرفیت پذیرش مدارس وارائه مدارک توسط متقاضیان خواهد بود.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به ظرفیت مدارس شاهد، اولویت اول با فرزندان شاهد، جانبازان و ایثارگران است و در مرتبه بعد جامعه ایثارگری و همچنین دانش‌آموزانی که به لحاظ فرهنگی، علمی و هنری و ورزشی دارای توانمندی‌هایی بوده اند و یا فرزندان خیران مدرسه‌ساز می‌توانند در اولویت‌های بعدی قرار داشته باشند.

میرزایی اضافه کرد: مراجعین ومتقاضیان ثبت نام در مدارس شاهد قبل از انجام فرایند ثبت نام ضوابط وراهنمای ثبت نام در مدارس شاهد که در سامانه سجا بارگزاری شده را دانلود ومطالعه نموده وسپس به انجام پیش ثبت نام اقدام نمایند.

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش وپرورش استان اظهار داشت: بعد از پایان مهلت پیش ثبت نام، برای دانش آموزانی که براساس ظرفیت پذیرش مدرسه بالاترین امتیازات را کسب نموده اند با ارسال پیامک ویا تماس از طرف مدرسه اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در خاتمه گفت: دانش آموزان پایه هفتم از اول تا ۱۶ تیرماه و پایه دهم نیز ۵ تا ۲۱ تیرماه می‌توانند با مراجعه به سایت سجا ثبت نام کنند.

انتهای پیام /ک 

دانش آموزان برای ثبت نام در مدارس شاهد از سامانه سجا اقدام کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.