سقوط کودک ۲ ساله از طبقه پنجم در آغوش مرد جوان +فیلم

نجات معجزه آسای کودک ۲ ساله پس از سقوط از طبقه پنجم یک ساختمان همه را شوکه کرد.

سقوط کودک ۲ ساله از طبقه پنجم در آغوش مرد جوان +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در شهر یینینگ واقع در شمال غربی چین حادثه‌ای عجیب از نجات یک کودک رخ داد. دوربین‌های مدار بسته خیابانی صحنه‌ای معجزه آسا از نجات یک کودک دو ساله را فیلمبرداری کردند.

جوان ۱۸ ساله پس از پارک خودروی خود خیلی ناگهانی متوجه کودکی در حال سقوط از طبقه پنجم یک ساختمان شد. والدین این کودک برای دقایقی او را تنها گذاشته بوده بودند که این حادثه وحشتناک رخ داد. شاهدان ماجرا گفتند که در حال مشاهده سقوط کودک بودند، اما کاری از دست آن‌ها برنمی‌آمد.

جوان ۱۸ ساله به محض دیدن کودک تنها کاری که کرد خواست تا او را در آغوش بگیرد. او در این باره گفت: یک لحظه دیدم که کودکی در حال سقوط است بدون فکر رفتم که او را بگیرم و دیگر چیزی نفهمیدم، چون بی‌هوش شده بودم، اما پس از به هوش آمدن دیدم که آمبولانس و پلیس در اطرافم جمع شده بودند.

هر دو حادثه دیده به بیمارستان انتقال یافتند و خوشبختانه جان سالم به در بردند. کودک دو ساله به طور معجزه آسایی نجات یافت و آغوش گرفتن او توسط مرد جوان باعث شد تا شدت ضربه گرفته شود و تنها کمی به دست و پای او جراحت وارد شد.

انتهای پیام/

نجات معجزه آسای کودک دو ساله

برچسب ها: دانلود فیلم ، سقوط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
فیلمش کیفیت نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۷ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
فیلمش حرف نداشت داقعا
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۷:۴۹ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
خیلی فیلم جالبی بود
Germany
ناشناس
۰۶:۱۲ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
آفرين پسر( هزاران بار)
آخرین اخبار