در یادداشتی؛

ربیعی دلیل پذیرش سخنگوی دولت را تشریح کرد

سخنگوی دولت ادای دین به ایرانیان و ارتقای ارتباطات دولت را دلیل پذیرش سخنگوی دولت عنوان کرد.

ربیعی دلیل پذیرش سخنگوی دولت را تشریح کردبه گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی ربیعی که قرار است در روز‌های آینده به عنوان سخنگوی دولت معرفی شود طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت: بار سنگین وزارت که از دوشم برداشته شد، وقتم را صرف تحقیقات دانشگاهی و فعالیت‌های مدنی در حوزه مقابله با فقر کردم. ادای دین به ایرانیان، ارتقای ارتباطات دولت، تقویت سرمایه‌های اجتماعی و پاسخگویی به اعتماد رئیس‌جمهور باعث شد دعوت ایشان برای قبول مسئولیت سخنگویی دولت را با بیم و امید بپذیرم. معتقدم هر کسی بتواند حتی گره کوچکی بگشاید باید به میدان بیاید.

دوست دارم سال‌ها تجربه‌ام در زمینه ارتباطات و رسانه، ارتباط‌گیری با مردم و اقشار مختلف، و تجربه مدیر ارشد دولتی بودن را به‌کار بگیرم تا در خلق سخن جدید و سخنگویی که رابط دولت و ملت باشد، به‌کار بگیرم. می‌خواهم سازماندهی مناسب‌تری در نظام اطلاع‌رسانی دولت ایجاد کرده و رابطه دولت و ملت را بسیار بیش از گذشته دوسویه کنم. دولت و ملت به گفت‌وشنودی مستمر سخت نیازمندند. امید، راه‌حل‌ها و چشم‌انداز‌های روشن از دل گفتگو و نه قهر و عدم ارتباط، سر بر می‌آورند. سعی می‌کنم هم‌زمان سخنگوی دولت و ملت باشم.

من به تنهایی هیچ کاری از پیش نخواهم برد و فقط اگر همه ایرانیان، به ویژه همکاران رسانه‌ای، نخبگان اجتماعی، سیاسی، پژوهشگران، فعالان سیاسی و اجتماعی یاریم کنند، می‌توانم تلاش کنم واسط خوبی برای گفت‌وگوی دولت و ملت باشم، اطلاع‌رسانی را دقیق‌تر و شفاف‌تر سازم و راه رسیدن به تفاهم و همدلی را هموارتر کنم. دست همه ایران‌دوستان، اصحاب رسانه، موافقان و منتقدان دولت، دوست‌داران ملت و آن‌هایی را که چشم و دل در گرو عزت و اعتلای ایران و جمهوری اسلامی ایران دارند به گرمی و برای همکاری می‌فشارم.

شما هم می‌توانید نظرات خود رای با نشانی الکترونیک a.rabiei@iripo.ir برایم ارسال کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
جای تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۱۸ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
بهترین دلیلش زیاده خواهی و قدرت طلبی
آخرین اخبار