بوشهر میزبان بیستمین جشن گلریزان

شهر بوشهر میزبان بیستمین جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان بود و این آیین سه‌شنبه شب در اداره کل بنادر و دریانوردی استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، طبق برنامه درماه مبارک رمضان ۲۵ جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیر عمد در استان بوشهر برگزار می‌شود که تا کنون ۲۰ جشن یا حضور نیکوکاران برگزار شده است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر در حاشیه این آیین در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: امیدواریم در جشن گلریزان شهر بوشهر کمک لازم برای آزادسازی ۳۰ زندانی جرایم مالی غیرعمد جمع آوری شود.

سید قاسم طباطبایی مهر افزود: جرایم مالی غیرعمد شامل چک غیرکلاهبرداری، حوادث کارگاهی، مهریه، نفقه و دیه است که اکنون به این دلایل ۱۲۷ نفر در زندان‌های استان بوشهر به سر می‌برند.

وی ادامه داد: این زندانیان ۲۲۰ میلیارد ریال بدهی دارند که امیدواریم با کمک خیران، کسب رضایت شاکیان با تلاش شورا‌های حل اختلاف و تسهیلاتی که بانک‌ها می‌دهند، بتوانیم زمینه آزادی این افراد را فراهم کنیم.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر بیان کرد: ۱۲۴ نفر از زندانیان جرایم مالی غیرعمد مردم و سه نفر زن هستند.

انتهای پیام/ک

جشن گلریزان در بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.