درخواست فرکی از مسئولان باشگاه پیکان

پس از پایان لیگ هجدهم قرارداد بسیاری از بازیکنان کلیدی پیکان به اتمام رسیده که این موضوع کار مسئولان این باشگاه را در نقل و انتقالات دشوار خواهد کرد.

ابتدا تمدید قرارداد بازیکنان فعلی سپس جذب بازیکنان جدیدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پیکان در شرایطی هجدهمین دوره لیگ برتر را آغاز کرد که این تیم در ابتدای فصل با نظر مجید جلالی سرمربی وقت، بسته شده بود، پس از  نتایج ضعیفی که پیکان در نیم فصل اول به دست آورد، جلالی از هدایت این تیم کنار رفت و حسین فرکی برای پاره کردن نوار شکست های سریالی این تیم، جایگزین او شد. هر چند فرکی با چنین پیکان بحران زده ای که خودش هم آن را نبسته بود و همواره در نشست های خبری پیش و پس از بازی ها نیز از آن به عنوان مسئولیتی که بر عهده گرفته و شرایطی که باید تا انتهای فصل تحمل کند، یاد کرده بود، اما در نهایت توانست روند نتیجه گیری این تیم را تا حدودی بهبود بخشد. نقطه عطف کار او در  پیکان، در هفته های پایانی لیگ رقم خورد، جایی که خودروسازان موفق شدند تراکتور مدعی قهرمانی را در تبریز، مغلوب کنند و برای نخستین بار پارس جنوبی جم را شکست دهند. 

 حالا با پایان یافتن مسابقات لیگ و باز شدن پنجره های نقل و انتقالات، فرکی می تواند با گلچین کردن بازیکنان فعلی و جذب بازیکنان مدنظرش، ترکیب ایده آل خود را برای فصل بعد به میدان بفرستد. البته مسئولان باشگاه پیکان در فصل نقل و انتقالات کار آسانی نخواهند داشت و در ابتدا باید با بازیکنان کلیدی تیم که در پایان فصل قراردادشان به پایان رسیده است تمدید کنند. بازیکنانی که کم تعداد هم نیستند و در ترکیب این فصل پیکان، حضوری ثابت داشتند و نقش مهمی ایفا می کردند. این مسئله باعث نگرانی سرمربی پیکان شده و او معتقد است که مسئله تمدید قرارداد بازیکنان می تواند کار او و باشگاه را در فصل نقل و انتقالات دشوار کند.

در همین راستا حسین فرکی لیست بازیکنان خروجی و ورودی پیکان برای فصل آینده را به مسئولان باشگاه تحویل داده و از آن ها خواسته است اولویت باشگاه در فصل نقل و انتقالات، تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی این تیم باشد و در وهله بعد برای جذب بازیکنان جدید برای پست هایی که در آن کمبود دارند، اقدام کنند.


بیشتر بخوانید

فرکی: مربی خارجی برای تیم ملی فوتبال مفیدتر است

غیبت عجیب ۶ سرمربی در نشست‌های خبری/ جریمه‌ای در راه است؟

فرکی: مقابل نفت مسجدسلیمان دنبال برد هستیم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار