ستاره فیلم سینمایی «علاءالدین» بازیگر «نگهبان قدیمی» شد

مروان کنزاری با پیوستن به فیلم سینمایی «نگهبان کهنه کار» همبازی شارلیز ترون می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، مروان کنزاری به تازگی با ایفای نقش جعفر در لایو اکشن جدید کمپانی دیزنی به همراه ویل اسمیت بازی کرده بود. او در فیلم سینمایی «نگهبان کهنه کار» هم به همراه شارلیز تارون، ایفای نقش خواهد کرد.

این فیلم که محصول مشترک اسکایدنس و نتفلیکس است، اقتباسی از کتاب کمیک به نوشته گریگ روکا و تصویرپردازی لئوناردو فرناندز است.

جینا پرینس بایدوود، این فیلم اکشن را کارگردانی می‌کند و دیوید الیسون و دانا گولدبرگ نیز تهیه کنندگان این پروژه خواهند بود.

«نگهبان کهنه کار» داستان یک گروه کوچک از سربازان را روایت می‌کند که رهبری آن‌ها را یک زن به نام اندی با بازی ترون بر عهده دارد. این گروه سرباز به عنوان مزدور فعالیت می‌کنند. کنزاری نیز در این فیلم نقش یک مبارز را ایفا می‌کند.

گفتنی است کنزاری بازیگر متولد هلند، در اروپا به خاطر فیلم‌های درامی که بازی کرده شناخته می شود؛ فیلم هایی مثل «مادر» و «چه اتفاقی برای دوشنبه افتاد» و «قتل در قطار سریع السیر شرق». او در فیلم سینمایی علاءالدین نیز که در هفته ابتدایی ۱۱۲ میلیون دلار فروش داشت و توانست هفته رویایی را برای خود رقم بزند، در نقش یک تبهکار ظاهر شده است.

انتهای پیام/

مروان کنزاری فیلم اکشن بازی می کند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.