سرمربی تیم فوتسال مس فسنجان گفت: رعدی مشاور فنی تیم ملی فوتسال بانوان، ملی پوشان را انتخاب نکرده، فقط یک تعدادی بازیکن به او معرفی شدند.

رضایی: رعدی ملی پوشان را انتخاب نمی‌کند، بازیکنان به او معرفی می‌شوندعاطفه رضایی سرمربی تیم مس رفسنجان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: سال گذشته وقتی بازی‌های لیگ تمام شد فدراسیون علیرضا رعدی را به عنوان مشاور فنی تیم ملی بانوان به همگان معرفی کرد، چه طور این مرد که حتی در یک بازی از مسابقات لیگ ما حضور نداشته است بازیکنان تیم ملی را انتخاب کرده است، مشخص است که با یک سلیقه شخصی بازیکنان حاضر در اردو‌های اخیرتیم ملی به او معرفی شده اند. اینجا حق ۲ بازیکن من به نام‌های سحر زمانی و هما آقایی پایمال شده است، نمی‌شد این آقا را زودتر معرفی کنند تا او بیاید و بازی‌های چند هفته آخر تیم ملی را از نزدیک شاهد باشد و خودش اسامی بازیکنان را انتخاب کند.

فدراسیون بین بانوان و آقایان تبعیض قرار می‌دهد

او تصریح کرد: تیم مس فسنجان در لیگ فوتسال سال گذشته تنها تیمی بوده که با اکثریت بازیکنانش تسویه حساب کرده است، اما کم و بیش در لیگ بانوان مشکلات مالی در تیم‌های مختلف به چشم می‌خورد. اینکه آقایان اجازه ورود به مسابقات بانوان را ندارند باعث می‌شود تا اسپانسر‌های کمتری جذب ورزش بانوان شوند و باشگاه‌هایی که در بخش آقایان تیم داری می‌کنند کمتر به بخش بانوان روی آورند، یک سری تبعیض‌ها همیشه در ورزش بانوان بوده و کاری هم نمی‌توان کرد به طور مثال خود فدراسیون هم بین بانوان و آقایان حتی در دادن پاداش‌های قهرمانی هم تبعیض می‌گذارد.

فدراسیون گفته بود مربی خارجی برای تیم ملی بانوان می‌آورد

رضایی افزود: سیاست‌های فدراسیون را مبنی بر انتخاب نکردن یک سرمربی در تیم ملی فوتسال بانوان نمی‌دانم، اما این موضوع واضح است که در تیم باید یک شخص به عنوان سرمربی حضور داشته باشد تا تصمیمات لازم را بگیرد و بازیکنان به او تکیه کنند، این اتفاق در حالی برای تیم ملی افتاد که فدراسیون از قبل اعلام کرده بود که یک سرمربی خارجی برای بخش بانوان می‌آورد.

برگزاری مجدد پلی آف نظرسنجی می‌شود

سرمربی مس رفسنجان در ادامه گفت: سال گذشته در لیگ بانوان در رتبه چهارم جدول بودیم، اما وقتی پلی آف برگزار شد نائب قهرمان لیگ شدیم، یک تعدادی از تیم‌ها با برگزاری پلی آف در لیگ سال جاری موافق هستند، اما برخی تیم‌ها هم چندان رضایتی از برگزاری پلی آف ندارند.

او خاطر نشان کرد: در لیگ سال جاری با تیم مس رفسنجان قصد دارم باز هم در لیگ شرکت کنم و بازیکنان سال گذشته ام صحبت می‌کنم تا روند کار تیم را مثل سال گذشته ادامه دهیم، اما اگر به توافق نرسیدیم بازیکنان جدید هم می‌آوریم.


بیشتر بخوانید:

رعدی: تورنمنت روسیه درس‌های خوبی به فوتسال بانوان داد

بابایی: باید سعی و تلاشمان را دوچندان کنیم

بابایی: عملکرد بازیکنانم قابل قبول بود / از آن‌ها رضایت دارم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار