خلیلی: بازیکن سپاهان فوتبال را با چاله میدان اشتباه گرفته است / انتظار میزبانی بهتری را از اصفهانی‌ها داشتیم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: بازیکن سپاهان حرکت ناشایستی انجام داد و می‌خواست با رفیعی درگیری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن خلیلی مدیر تیم فوتباال پرسپولیس تهران پس از دیدار مقابل سپاهان اظهار کرد: حواشی صورت گرفته در آزادی توسط تماشاگرنماها رخ داد، در اصفهان هم شاهد همین اتفاقات بودیم.

خلیلی ادامه داد: ما سعی کردیم تابع تصمیم گیری شورای تامین باشیم. قوانین ۵۰ - ۵۰ اجرا نشد، در قضیه ۷۰ - ۳۰ نیز تماشاگران در تهیه بلیت دچار مشکل شدند و برخی نیزاجازه ورود به ورزشگاه پیدا نکردند. تیم ما سعی کرد با آرامش بازی را دنبال کند و خدا را شکر به فینال راه پیدا کردیم، ما  انتظار میزبانی بهتری را از سپاهانی ها داشتیم.  

مدیر تیم پرسپولیس تصریح کرد: در صحنه اخراج سروش به قدری اطرافم شلوغ شد که نفهمیدم او چگونه توسط داور اخراج شد. اما بازیکن سپاهان حرکت ناشایستی انجام داد و در مقابل آرامش سروش بی اخلاقی کرد، انگار که وارد چاله میدان شده است. امیدوارم در فوتبالمان شاهد این صحنه‌هایی که دور از معرفت است نباشیم.

او در پایان تصریح کرد: فوتبال ادامه دار است و باید خویشتن دار باشیم و به تنش‌های فضای مجازی دامن نزنیم که هواداران تحریک شوند. شاهد بودید که هواداران ما چقدرمظلوم واقع شدند و حتی برای این بازی کتک خوردند. ما شاهد چیزی غیر از فوتبال بودیم و حتی اتوبوس ما نیز آسیب دید.


بیشتر بخوانید:

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام شد

درگیری هواداران پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان

تمجید باشگاه رم از پرسپولیس


انتهای پیام/

اظهارات خلیلی پس از دیدار پرسپولیس - سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار