شاداب سازی در دستور کار کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی/ ۲۸ خرداد آخرین مهلت ثبت نام درجشنواره رضوی

سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان از اولویت دادن به شاداب سازی کتابخانه‌های این استان خبرداد.

شاداب سازی در دستورکارکتابخانه‌های عمومی استان مرکزی / ۲۸ خرداد آخرین مهلت ثبت نام درجشنواره رضویرستگارمطلق سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان درحاشیه جلسه کتابخانه‌های عمومی شهرستان دلیجان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، از اولویت دادن به شاداب سازی کتابخانه‌ها در آستانه فصل تابستان به منظور پرکردن اوقات کودکان و نوجوانان خبرداد.

رستگارمطلق افزود: شاداب سازی کتابخانه‌ها وظیفه ذاتی نهاد کتابخانه‌ها است و باید در کتابخانه‌های عمومی فضا را به گونه‌ای انجام دهیم که از کتاب بهره لازم را ببرم و برای دانش‌آموزان و آحاد مردم که به کتابخانه مراجعه می‌کنند زیبایی و جذابیت وجود داشته باشد.

وی اضافه کرد: درراس همه مباحث که در این جلسه صحبت شد جشنواره رضوی بود که در ۳ قالب کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال برگزار می‌شود.

۲۸ خرداد آخرین مهلت ثبت نام درجشنواره رضوی

سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی بیان کرد: ۱۲ کتاب برای مسابقه جشنواره رضوی معرفی شده که مردم به شکل فردی و خانوادگی می‌توانند در این مسابقات مشارکت داشته باشند و تا ۲۸ خرداد هم فرصت ثبت نام در جشنواره وجود دارد که انشاالله بعد از اتمام این تاریخ به مرحله داوری می‌رسیم.

وی ادامه داد: بحث دیگری که در این جلسه مطرح شد بحث کمک خیرین بود که استقبال خوبی در این منطقه داشتند و ما هم اقبال خوبی از آن‌ها خواهیم داشت.

فرماندار دلیجان هم در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان که باهدف بررسی مشکلات کتابخانه‌های دلیجان برگزار شد از روند کند ساخت کتابخانه شماره ۲ شهرستان دلیجان ابراز نارضایتی کرد وخواستار پیگیری موضوع شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.