مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان:

سمنان استان معین هشت استان بزرگ کشور است

کارخائی گفت: استان سمنان در یک منطقه بسیار استراتژیک با مبادی ورودی و خروجی زیاد قرار گرفته و با هشت استان بزرگ کشور همجوار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ایرج کارخائی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان در جلسه کمیسیون پیشگیری و مقابله با تهدیدات بیوتروریسم استان گفت: مهمترین وظیفه و رسالت این کمیسیون رصد، شناسایی و پایش آخرین تهدیدات بیوتروریسم در حوزه‌های مختلف همچون سلامت، درمان، محیط زیست، منابع طبیعی، غذا، دارو، دام و طیور در استان است. جلسات این کمیسیون تا کنون ۳۰ مصوبه داشته است.

وی افزود: سمنان به عنوان استان معین در شرایط خطر و بحران، باید به فکر کمک به استان تهران باشد که می‌طلبد در این جلسات و جلسات پدافند غیرعامل، به مسائل پدافند زیستی و تهدیدات زیستی بیش از گذشته توجه شود.

کارخائی با بیان اینکه استان سمنان در یک منطقه بسیار استراتژیک با مبادی ورودی و خروجی زیاد قرار گرفته و با هشت استان بزرگ کشور همجوار است، تاکید کرد: این استان با داشتن کویر مرکزی با مساحت گسترده و تنوع محصولات کشاورزی، دام و طیور و مواد غذایی و دیگر مسائل، از این نظر بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام / گ 

جلسه پیشگیری و مقابله با تهدیدات بیوتروریسم استان سمنان برگزار شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.