دانشگاه علوم پزشکی زاهدان میزبان پنجمین همایش و فن بازار ملی سلامت شد

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: پنجمین همایش و فن بازار ملی سلامت برای نخستین بار آبان امسال به میزبانی این دانشگاه برگزار می‌شود.

دانشگاه علوم پزشکی زاهدان میزبان پنجمین همایش و فن بازار ملی سلامت شددکتر نور محمد بخشانی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: چهار دوره گذشته این رخداد مهم علمی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: این رخداد علمی با وجود بیش از ۶۰ هزار دانشجو در سیستان و بلوچستان، مزایای استان در بحث توریسم سلامت، موقعیت بندر چابهار و مرز مشترک با چندین کشور می‌تواند محلی برای حضور موثر و پر بازده سرمایه گذاران و متقاضیان ایده‌های نو باشد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه این دانشگاه بهترین امانت دار برای ایده هاست افزود: ثبت مالکیت ایده‌ها در این همایش به نام فرد صاحب ایده، بلافاصله پس از ارائه انجام می‌شود.

وی گفت: بسیاری از ایده‌های کاربردی در همین همایش و فن بازارملی سلامت، با جلب سرمایه گذار به مرحله اجرا خواهد رسید و این از جمله مهمترین مزایای برگزاری آن است.

انتهای پیام/گ

زاهدان میزبان همایش بازارملی سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار