تشریح محدودیت های ترافیکی روز قدس در اهواز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان محدودیت های ترافیکی اهواز را در روز قدس تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،سرهنگ منصور جمشیدی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان با اشاره به مسیر‌های راهپیمایی روز قدس در اهواز گفت: در روز قدس مسیر‌های منتهی به خیابان سلمان فارسی و مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اهواز با محدودیت‌های ترافیکی همراه خواهند بود.

وی افزود: میدان مولوی به طرف سه راه آزادگان، میدان شهدا به طرف خیابان آزادگان جنوبی، تقاطع سه راه طالقانی به طرف تقاطع امام – شریعتی، تمام فرعی‌های ورودی به خیابان امام شرقی و غربی، سه راه سلمان به طرف چهارراه آبادان و در صورت نیاز از تقاطع پاداد از ساعت ۷ روز جمعه تا پس از اقامه نمازجمعه بسته خواهند بود.

جمشیدی بیان داشت: همچنین تقاطع کیکاوس – آتش‌نشانی به سمت چهارراه آبادان، خیابان‌های فرعی منتهی به مصلی مهدیه امام خمینی (ره) و خیابان امام شرقی از نبش کمپانی به سمت خیابان شریعتی نیز در این ساعات مسدود است.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از تمام شهروندان خواست وسایل نقلیه خود را در محل‌های اعلام شده پارک نکنند در غیر این صورت خودروی آن‌ها توسط یدک کش‌ها به پارکینگ منتقل می‌شود.

گفتنی است: راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز ساعت ۱۱:۳۰ صبح روز جمعه دهم خردادماه از روبه روی مسجد آیت الله جزایری واقع در خیابان امام (ره) آغاز و به سمت مصلای مهدیه امام خمینی (ره) ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/م

اعلام محدودیت های ترافیکی در روز جهانی قدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.