دادخواه: اتفاقات رخ داده در ورزشگاه نقش جهان بزرگ نمایی شده است

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: به هر حال اتفاقات رخ داده در ورزشگاه نقش جهان بزرگ نمایی شده است و به نظر ما اتفاق خاصی در این بازی رخ نداد.

حمیدرضا دادخواه دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره حواشی رخ داده در بازی تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار کرد:آن طور که در فضای مجازی مطرح می‌شود که ۱۵۰ نفر در این بازی آسیب دیدند این موضوع صحت ندارد و ۱۵ نفر دچار آسیب دیدگی سطحی شدند که در ورزشگاه مداوا شدند و به شیشه‌های ۴ ماشین هم آسیب وارد شد. به هر اتفاقات رخ داده در ورزشگاه نقش جهان بزرگ نمایی شده است و به نظر ما اتفاق خاصی در این بازی رخ نداد و یگان ویژه و نیروی انتظامی حواشی بازی را کنترل کردند.

بازداشت شدگان از هواداران ۲ تیم سپاهان و پرسپولیس هستند

او ادامه داد: البته تنش‌هایی بین هواداران ۲ تیم در سکو‌ها و بازیکنان در داخل زمین رخ داد و نارنجک‌هایی به زمین مسابقه پرتاب شد که این موضوعات در فوتبال عادی است و مشکلی نیست. علاوه بر این هر بازیکنان و هواداران ۲ تیم با کمک نیرو‌های یگان ویژه به بیرون از زمین مسابقه هدایت شدند. علاوه بر این ۱۵ نفر تماشاگر نما دستگیر شدند که بازداشت شده‌ها از هواداران ۲ تیم هستند. خوشبختانه مسئولان اصفهان تا شروع بازی ۶، ۷ جلسه برگزار کردند و پیش بینی اتفاقات و حواشی را کرده بودیم و برای همه اتفاقات برنامه ریزی کردیم تا مشکلی پیش نیاید.

هواداران پرسپولیس در محل بلیت فروشی مشکل ایجاد کردند 

او درباره اینکه باشگاه پرسپولیس قرار است به علت برخورد نامناسب با هواداران این تیم در زمان بلیت فروشی از باشگاه سپاهان شکایت کند، گفت: این موضوع صحت ندارد و محل‌هایی فروش بلیت برای هواداران ۲ تیم متفاوت بود و کوچکترین مشکلی از سوی هواداران سپاهان به ما گزارش نشده است. ما می‌توانستیم بلیت همه جایگاه ورزشگاه نقش جهان را به فروش برسانیم، اما به ما ابلاغ کردند که ۴۵ هزار بلیت بفروشید و پرسپولیسی‌ها ۳۰ درصد جایگاه در اختیارشان بود که معادل ۱۳ هزار بلیت بود که فقط ۶ هزار و خرده‌ای بلیت به فروش رسید. هواداری از پرسپولیس نمی‌تواند ادعا کند که بلیت به او ندادیم چرا که خودشان از این بازی زیاد استقبال نکردند و همه بلیت پرسپولیسی‌ها به فروش نرسید. هواداران پرسپولیس خودشان در محل بلیت فروشی مشکل به وجود آوردند و این موضوع ارتباطی به سپاهانی‌ها ندارد. هواداران سپاهان خیلی منظم در جایگاه خود حضور یافتند و فقط تماشاگر نما‌ها بودند که مشکل ایجاد کردند. البته نیروی انتظامی با حضور در محل‌های بلیت فروشی با هواداران پرسپولیسی برخورد کردند و نظم را در آنجا برقرار کردند.

به خبرنگاران اعلام شد که با پلاک تهران به ورزشگاه نیایند 

او درباره آسیب دیدن ماشین‌های خبرنگاران بیان کرد: ما در جلسه شب قبل از بازی به هر ۲ باشگاه ابلاغ کردیم که با ماشین شخصی در استادیوم حضور پیدا نکنند تا اتفاق خاصی رخ ندهد. همچنین یگان ویژه به خبرنگاران باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که سعی کنند با پلاک تهران در ورزشگاه حضور پیدا نکنند، اما آن‌ها گوش ندادند و هر کسی که خلاف برنامه ریزی و ابلاغیه شورای تامین استان اصفهان عمل کرد ماشینش آسیب دید.


بیشتر بخوانید:

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام شد

درگیری هواداران پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان

تمجید باشگاه رم از پرسپولیس


انتهای پیام/ 

اظهارات دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان در خصوص حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار