بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۲۵۶)؛

از دانلود نرم افزار تست سرعت اینترنت تا برنامه حذف فایل‌های تکراری برای اندروید

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۲۵۶)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

 
دانلود Infinite Painter FULL v6.3.11 - نرم افزار نقاشی برای اندروید

شاید تا به حال شده  که بخواهید نقاشی کنید و هنر خود را  در این زمینه به تصویر بکشید. نرم افزار Infinite Painter FULL یک نرم افزار همه چیز تمام در زمینه نقاشی است. این نرم افزار روی سیستم عامل های اندروید و آی‌اواس قابل اجراست. ویژگی های بسیار خوب و کاربردی این نرم افزار آن را از سایر نرم افزارهای مشابه متمایز کرده است.

دانلود Infinite Painter FULL v6.0.62 - نرم افزار نقاشی

دانلود Search Duplicate File 4.95 برنامه حذف فایل های تکراری در اندروید

ممکن است بسیاری از فایل ها را دانسته یا نادانسته در پوشه های مختلف در دستگاه اندرویدی خود کپی کرده باشیم که این کار موجب پرشدن حافظه آن خواهد شد. یکی از بهترین روش های خالی کردن حافظه گوشی یا تبلت، حذف کردن نسخه های تکراری فایل های یکسان است.

برای این کار بهترین نرم افزار ارائه شده  برنامه Search Duplicate File است که به دقتی فراوان حافظه دستگاه را جستجو کرده و فایل های تکراری را برای حذف به شما ارائه می‌کند و با انتخاب نسخه های تکراری آن ها را حذف کنید.

دانلود Search Duplicate File  برای اندروید/جستجو و حذف فایل های تکراری در حافظه گوشی

دانلود Speedtest.net Premium 4.3.3 نرم افزار تست سرعت اینترنت اندروید

Speedtest نرم افزاری است که می توانید با استفاده از آن سرعت اینترنت (دانلود و آپلود) خود را بسنجید. برای تست سرعت فقط یک لمس کافی است و در کمتر از 30 ثانیه می‌توانید نتیجه آن را ببینید. میلیون‌ها نفر از کاربران از این نرم افزار برای تست سرعت اینترنت استفاده می کنند.

Speedtest

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Soccer Stars 4.2.1 – بازی ستاره های فوتبال اندروید

امروزه بازی های آنلاین در میان مخاطبان طرافداران بسیاری پیدا کرده‌اند. این بازی ها به دلیل ماهیت اجتماعی که دارند برای کاربران جذاب هستند.Soccer Stars نیز از این قبیل بازی ها است که توانسته با گیم پلی بسیار جذاب خودش، گیمرهای بسیاری را به خود جذب کند.

دانلود Soccer Stars 3.8.1 – بازی ستاره های فوتبال
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Maxthon Web Browser 5.2.3.3241 - مرورگر Maxthon برای اندروید

زیبایی در عین کارایی می‌تواند یک مرورگر را به پرطرفدارترین مرورگر وب تبدیل کند؛ این اتفاق برای ماکستون افتاده است.

ماکستون که یکی از قدیمی های حوزه نرم افزار مرورگر وب است، به زیباترین مرورگر وب نیز معروف شده است. ایده ساخت این نرم افزار برای زیبا کردن مرورگر اینترنت اکسپلورر در سال 2000 میلادی توسط یک چینی به واقعیت تبدیل شد و اکنون جزو پرطرفدارترین مرورگرها شناخته می‌شود. البته از سرعت فوق العاده آن هم نباید غافل شد.

دانلود Maxthon جذابترین و زیباترین مرورگر برای گوشی و تبلت

دانلود BlackPlayer EX 20.47 موزیک پلیر قدرتمند برای آندروید

پخش کننده های موسیقی یکی از نرم افزارهای ضروری دستگاه های هوشمند هستند. بهتر است نرم افزاری انتخاب شود که قابلیت های متنوع تری هم داشته باشد.

BlackPlayer EX یک پخش کننده موسیقی فوق العاده، متفاوت و کم نظیر و از محبوب ترین برنامه های پخش موسیقی به شمار می رود که تمامی قابلیت ها و ویژگی های پلیرهای موسیقی معروف را به صورت یکجا در خود برایتان به ارمغان می آورد.

دانلود BlackPlayer EX پلیری قدرتمند و با سابقه برای گوشی شما

دانلود Camera360 Ultimate 9.5.4 - نرم افزار دوربین پیشرفته اندروید

نرم افزار Camera360 Ultimate با حدود 500 میلیون دانلود در فروشگاه های اندروید و آی‌اواس به یکی از محبوب ترین اپلیکیشن‌های عکاسی برای گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است. با استفاده از افکت‌ها و فیلترهایی که در این نرم افزار وجود دارد، می توانید به تصاویر خود جلوه خاصی ببخشید.

دانلود Camera360 Ultimate  ؛ عکاسی و ویرایش عکس حرفه ای در اندروید و ios

دانلود Temple Run 2 v1.55.1 – بازی پرطرفدار فرار از معبد اندروید

Temple Run 2 یا فرار از معبد یکی از پرطرفدار ترین بازی های رکورد زدنی است که در سبک بازی Runner یا دونده از شرکت Imangi Studios منتشر شده است. در این بازی شما یک مجسمه نفرین شده از معبد دزدیده اید و نگهبانان معبد با خبر شده اند، شما باید در مسیر های پیچ در پیچ از دست غول ها فرار کنید و هر چقدر مسافت بیشتری طی کنید امتیاز بیشتری به دست می آورید. نسخه اول این بازی طرفداران بسیاری را جذب خود کرده و امتیاز 4.3 از 5.0 را در پلی استور کسب کرده است و حالا نسخه دوم این بازی با تغییرات هیجان انگیز منتشر شده است.

 

دانلود بازی فرار از معبد 2
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
 

دانلود VideoShow Pro – Video Editor 8.3.2 - برنامه ویرایش ویدیو برای اندروید
 
VideoShow یک نرم افزار قدرتمندرترین جهت ویرایش ویدیو در گوشی های هوشمند است. به‌وسیله این برنامه می‌توانید با عملیات ساده از تصاویر و ویدیوهای خود آثاری بسیار زیبا پدید بیاورید. با استفاده از این نرم افزار می توانید کارهایی همانند نرم افزار پریمیر از جمله تغییر صدا، جابجایی صدا، گذاشتن افکت روی ویدئو، کات زدن، کراپ کردن، نقاشی کشیدن روی فیلم و ... را انجام دهید. نرم افزار VideoShow در گوگل پلی حدود 3 میلیون بار دانلود شده است و توانسته نمره عالی 4.5 از را نیز کسب کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار