نه به معامله قرن/ سردار وحیدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

معامله قرن می‌خواهد برای سرنوشت فلسطین معامله کند

رئیس دانشگاه دفاع ملی گفت: آن ها با طرح مسئله معامله قرن می‌خواهند بر سر سرنوشت ملت فلسطین معامله کنند.

معامله قرن می‌خواهد برای سرنوشت فلسطین معامله کندسردار وحیدی رئیس دانشگاه دفاع ملی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد اهمیت روز جهانی قدس گفت: الحمدالله حضور امسال مردم مانند همیشه بسیار پرشور بود و باشعار‌های بسیار با معنی نیز همراه بود و با اراده قوی در حمایت از مردم فلسطین و خنثی سازی توطئه‌های خبیثانه رژیم‌های عربستان و امارات در مزدوری از آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت گرفت.

سردار وحیدی با اشاره به معامله قرن اظهار کرد: امسال دولت ترامپ، صهونیست ها و سران عربستان و امارات توطئه جدیدی به نام معامله قرن را کلید زدند که موضوع فلسطین از یاد ها برود و می خواهند بر سر سرنوشت ملت فلسطین معامله کنند، بنابراین راهپیمایی امسال از هر سالی مهم تر است.

وی ادامه داد: این حضور باشکوه نشان می‌دهد که هیچگاه این طرح خبیثانه به نتیجه نخواهد رسید، زیرا اراده مصمم ملت فلسطین و به ویژه امت مسلمان هرگز نخواهد گذاشت این قبیل توطئه‌ها راه به جایی ببرد.

وزیر اسبق دفاع تاکید کرد: یک ظلم بسیار بزرگ در تاریخ معاصر اتفاق افتاده است و باعث شده ملتی از خانه های خود رانده شده و غاصبین خانه هایشان را غصب کردند.

وی افزود: یادآوری این حق به گردن همه انسان ها، مسلمانان و ملت ایران است و باید تلاش کنیم این ظلم برطرف شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار