نه با معامله قرن؛

قدردانی از حضور پرشور مردم استان مرکزی در راهپیمایی روز قدس ۹۸

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی حضور پرشور مردم این استان در راهپیمایی روز قدس قدر دانی کرد.

قدردانی از حضور پرشور مردم استان مرکزی در راهپیمایی روز قدس ۹۸به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور بیانیه ای از حضور پرشور و وحدت بخش مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس قدر دانی کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است :

مردم غیور و روزه‌دار استان مرکزی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس و خلق حماسه عظیمی دیگر، همدلی‌ و هم‌گامی خود را با امت بزرگ رسول الله(ص) حول محور قدس نخستین قبله مسلمین جهان به‌نمایش گذاشتند .

مردم استان مرکزی ثابت کردند که گذر زمان و نقشه‌های صهیونیسم بین‌الملل و دشمنان اسلام و قرآن هرگز نخواهد توانست بر آرمان متعالی امام خمینی(ره)، در حمایت از مستضعفین بویژه مردم مظلوم فلسطین غبار فراموشی بنشاند.

راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس به دژخیمان صهیونیستی و حامیان جبار و خونخوار آنها فهماند که آزادی قدس شریف و سرنوشت ملت فلسطین معامله‌شدنی نیست.

به این دشمنان فهماند که هرگز فلسطینی ها و آزادگان جهان از مقاومت و مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل کوتاه نخواهند آمد و انتفاضه تا آخرین سنگ و قطره خون و تا نابودی کامل رژیم نامشروع اسرائیل ادامه خواهد داشت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، از خلق حماسه شکوه و عظمت اقشار مختلف مردم بیدار و همیشه در صحنه استان مرکزی به خصوص علما و روحانیون، دانشجویان و دانش آموزان، اساتید و فرهنگیان، اصناف و بازاریان، ورزشکاران، بسیجیان، کارگران و کارمندان، اصحاب رسانه و خبرنگاران، صدا و سیما، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، نیروهای نظامی و انتظامی تقدیر و تشکر نموده و قدوم پر مهر مردم مومن و روزه‌دار را برای حضور گسترده و پر شور در راهپیمایی مردمی روز جهانی قدس ارج می نهد.

انتهای پیام/ج

قدر دانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی حضور پرشور مردم استان مرکزی

 

برچسب ها: قدس98 ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.