جزییات بسته الحاقی جدید بازی Warhammer: Vermintide 2

شرکت فت‌شارک قرار است در تابستان سال جاری بسته الحاقی جدیدی را برای عنوان Warhammer: Vermintide 2، عرضه کند.

جزییات بسته الحاقی جدید بازی Warhammer: Vermintide 2به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،عنوان Warhammer: Vermintide 2 یکی از عناوین پرطرفداری بود که سال گذشته وارد بازار شد. این عنوان به دلیل داشتن داستانی جذاب و گرافیکی خارق العاده به سرعت توانست در دل گیمرها جا خوش کند، هرچند که سری وارهمر مخاطبان خاص خود را تا قبل از انتشار این عنوان داشت. به تازگی استودیو فت شارک اعلام کرده است برای عنوان مذکور قصد انتشار بسته الحاقی خواهد داشت که این بسته قرار است با نام Winds of Magic در تابستان امسال عرضه شود.

شرکت فت‌شارک در این بسته الحاقی درجه سختی بالاتری را برای گیمرها در نظر گرفته است تا افرادی که در این بازی مهارت دارند، روندی یکنواخت را تجربه نکنند. این بسته الحاقی گروهی جدید Beastmen ، که نقش دشمن در عنوان Vermintide را دارند را، به بازی اضافه خواهد کرد. همچنین در این DLC، شرکت سازنده سعی کرده است اسلحه‌های متنوع و جدیدی را به بازی اضافه کند که یکی از آن‌ها اسلحه‌ Sienna که به جای گلوله آتش شلیک می‌کند و گیمر به وسیله آن می‌تواند چالش و سبک جدید از مبارزه را تجربه کند.

جزییات بسته الحاقی جدید بازی Warhammer: Vermintide 2

از عمده‌ترین مواردی که در این بسته الحاقی جدید گنجانده شده است می‌توان به حالت Winds of Magic اشاره کرد که درآن گیمرها در این حالت پا در نقشه‎‌هایی می‌گذارند که برایشان آشناست و در حالت‌های دیگر بازی در آن نقشه‌ها بیشتر تردد کرده‌اند. در این نقشه‌ها برای گیمر ماموریت‌های جدیدی در نظر گرفته شده است که هرکدام از آن‌‌ها گیمر را به دنیایی جدیدتر نزدیک می‌کنند.


بیشتر بخوانید: ایکس باکس وان با طرح فورتنایت به زودی معرفی می‌شود 


قرار است این بسته الحاقی در ماه آگوست وارد بازار شود که این بسته با توجه به جزییاتی که داراست قطعا رایگان نبوده و گیمر ملزم به پرداخت پول برای دریافت این بسته خواهد بود. اما فعلا شرکت سازنده این بسته را در فاز آزمایشی به طور رایگان در اختیار کاربران قرار داده است تا از این طریق ایرادات موجود در بسته را پیدا کند. عنوان Warhammer: Vermintide 2 در حال حاضر برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در دسترس است.

انتهای پیام/

بسته الحاقی جدید بازی Warhammer: Vermintide 2، تابستان عرضه خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار