ابراز رضایت عضو شورای نظارت سازمان صدا و سیما از سریال‌های رمضان ۹۸

قاضی زاده‌هاشمی با اشاره به نگاه مثبت جامعه از سریال‌های ماه مبارک رمضان و ویژه برنامه‌های تلویزیونی امسال می‌گوید.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، سید احسان قاضی زاده‌هاشمی با بیان اینکه دو سریال «برادر جان» محصول شبکه سه و «از یاد‌ها رفته» محصول شبکه یک را دنبال کرده است، گفت: برآیندی که نسبت به سریال‌های امسال رمضانی رسانه ملی در جامعه وجود دارد، مثبت است و این مجموعه‌ها در بدنه جامعه خوب دیده شده است.

عضو شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما، با قدردانی از عملکرد عوامل برنامه ساز شبکه‌های مختلف سیما در سحر‌های ماه رمضان نیز به ویژه برنامه سحرگاهی «سر سفره خدا» که از شبکه نهال و برای مخاطب کودک و نوجوان تهیه شده است اشاره کرد و گفت: این برنامه امسال خوراک خوب و ویژه‌ای را برای این گروه سنی با اهمیت، تهیه کرده است که جای قدردانی دارد.

نماینده مردم فریمان و سرخس در خانه ملت، با بیان اینکه لازم است در برنامه‌های سحر و افطار ماه رمضان رسانه ملی بیشتر به موضوع احترام به والدین و سبک زندگی صحیح پرداخته شود بیان کرد: بهتر است برنامه‌های سحر ماه مبارک با این همه پراکندگی موضوع و کانال‌های مختلف پخش، ادغام شوند و یک یا دو برنامه پربار در ساعات سحر تقدیم مخاطب شود. با اینکار هم در منابع صرفه جویی می‌کنیم و هم به تعداد مخاطبمان اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الیاس
۱۹:۵۰ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
سریال ها بد بودند خصوصا سریال شبکه 2 که ترویج روابط خارج از شرع می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
ایشون نگن از سریالهای راضی هستن پس کی بگه
نظر مردم بر مزخرف و بی معنا و محتوا بودن سریالهاست که هیچ مناسبتی با ماه رمضان ندارند
والسلام
آخرین اخبار