توزیع ۴۰ هزار تن نهاده دامی یارانه‌ای میان مرغداران گیلانی

از ابتدای امسال تاکنون ۴۰ هزار تن انواع نهاده دامی یارانه‌ای میان ۴۰۰ مرغداری فعال گیلان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت علی‌اکبرنژاد، معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۰ هزار تن انواع نهاده دامی یارانه‌ای در بین تولیدکنندگان استان گیلان با هدف تأمین خوراک ۸ میلیون جوجه توزیع شده است.

وی افزود: این نهاده‌های دامی شامل ۳۰ هزار و ۳۳ تن کنجاله سویا و ۱۲ هزار و ۹۲۰ تن ذرت بوده که میان ۴۰۰ واحد مرغداری فعال استان گیلان توزیع شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان، از تأمین و توزیع مستمر نهاده‌های دامی یارانه‌ای در استان خبر داد و گفت: شرکت پشتیبانی جهاد کشاورزی گیلان تمهیدات لازم را برای توزیع عادلانه این نهاده‌ها در دستور کار خود قرار داده است.

علی‌اکبرنژاد، ارزش نهاده‌های دامی توزیع شده میان مرغداران و تولیدکنندگان گیلانی را بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: جهاد کشاورزی گیلان در راستای تحقق سیاست‌های خود در حوزه تنظیم بازار، ساز و کار توزیع مرغ گرم با قیمت هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان را فراهم کرده است.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان، این استان شمالی را قطب مهم تولید مرغ در سطح کشور معرفی و تصریح کرد: تولیدکنندگان مرغ در گیلان موظف هستند به ازای دریافت ۷ کیلوگرم ذرت و کنجاله سویا یارانه‌ای، معادل یک کیلوگرم گوشت گرم به قیمت تعدیل شده روانه بازار کنند.

انتهای پیام/م.ع

۴۰ هزار تن نهاده دامی یارانه‌ای میان مرغداران گیلانی توزیع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.