بررسی مشکلات کاغذ مطبوعات با حضور نمایندگان رسانه‌ها/ جلوگیری از افزایش سرسام‌آور اجاره بها

استاندار کرمانشاه گفت:متاسفانه برنامه مدونی برای ساماندهی کاغذ و توزیع کاغذ مورد نیاز مطبوعات وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، بازوند صبح یکشنبه ۱۲ خردادماه در نشست ستاد تنظیم بازار کرمانشاه اظهار داشت:متاسفانه به دلیل تشدید تحریم ها، مطبوعات استان در زمینه تامین کاغذ دچار مشکلات جدی شده اند.

بازوند بیان کرد:تداوم فعالیت مطبوعات برای توسعه استان کرمانشاه یک ضرورت جدی است.

 

وی افزود:به منظور ساماندهی این مهم، به زودی در قالب یک نشست تخصصی موضوع تامین سهمیه کاغذ مورد نیاز مطبوعات با حضور نمایندگان رسانه ها و دستگاه های ذی ربط بررسی می‌شود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به افزایش سرسام‌آور اجاره بها گفت: باید کمیته‌ای به منظور رسیدگی به وضعیت اجاره بها در استان تشکیل شود هزینه های اجاره بها در کرمانشاه یک افزایش بسیار غیرمنطقی و سرسام‌آوری داشته است و زندگی مردم را دچار مشکل کرده است.

وی افزود: عده ای سودجو هر قیمتی دلشان می خواهد به مردم و به ویژه اقشار ضعیف تحمیل می کنند که تداوم این وضعیت قابل قبول نیست.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: در همین راستا کمیته ای در زیرمجموعه ستاد تنظیم بازار به منظور رسیدگی به وضعیت اجاره بها در استان تشکیل گردیده تا به این نابسامانی ها برخورد کند.

وی عنوان کرد: باید این کمیته درصد مشخصی برای میزان افزایش اجاره بها تعیین کند و بر رعایت آن به شکل جدی نظارت کند و با سودجویان برخورد کند.

بازوند بیان کرد: جلسات ستاد تنظیم بازار نتیجه خوبی در کنترل قیمت ها در بازار و جلوگیری از نابسامانی ها و التهابات عرضه کالاها و بهبود قیمت ها دراستان گذاشته است و کرمانشاه دیگر گرانترین استان نیست.

انتهای پیام/ز



تشدید تحریم ها، مطبوعات استان در زمینه تامین کاغذ دچار مشکلات جدی شده اند

برچسب ها: استانداری ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار