سرپرست فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای کشور؛

هیئت ورزشی بیماران خاص خوزستان یک الگو شده است

سرپرست فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای کشور گفت: هیئت‌های ورزش بیماران خاص خوزستان از هیئت‌های خوب ما محسوب می‌شود و باید از چنین هیئت‌هایی مراقبت کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهین فرهادی‌زاده، سرپرست فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای کشور گفت: هیئت خوزستان از هیئت‌های خوب ما محسوب می‌شود و باید از چنین هیئت‌هایی مراقبت کنیم. این هیئت امسال نیز در ارزیابی عملکرد فدراسیون با فاصله بسیار در رده نخست قرار گرفت.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از بیماران خاص و پیوند اعضای افزود: ورشکاران بیماری خاص اگر برای ورزشکاران دیگر یک گام برمی‌داریم باید برای ورزشکاران هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا ۱۰ گام برداریم.

فرهادی زاده بیان داشت: تأسفانه در برخی استان‌ها حق ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا دیده نمی‌شود و این ورزشکاران امکانات و سالن ورزشی ندارند.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای کشور ادامه داد: فدراسیون ما درآمدی ندارد و از خیر و برکت کسانی که وارد مجموعه می‌شوند و به ما کمک می‌کنند درآمدی به دست می‌آوریم.

فراهم کردن فضا برای بیماران ورزشکار

این مقام مسئول تصریح کرد: فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا هزینه‌های بسیاری دارد، اما حق ورزشکاران ما این است که برای آن‌ها شرایط مناسبی را فراهم کنیم و باید فضایی ایجاد شود تا دویدن‌های ما سر و سامان بگیرد.

فرهادی زاده گفت: اکنون هیئت خوزستان یک الگو شده است و این الگو شدن خیلی به ما کمک می‌کند و باعث می‌شود استان‌های دیگر نیز نگاه کنند که خوزستان چه کار‌هایی را برای برتر شدن انجام می‌دهد و به دنبال آن، این اقدامات را انجام دهند.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا اظهار داشت: جا داد از حاجی‌زاده بابت برگزاری اردوی پیوند اعضا در اهواز که اردویی بسیار خوب بود، قدردانی کنم. ورزشکاران ما دائماً از آن اردو می‌گویند.

وی در پایان گفت: در هر صورت کار برای جامعه ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا باید بی نقص باشد و بهترین شرایط را برای آن‌ها فراهم کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.