نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تعریض ۴ مسیر گردشگری در همدان اعتبار لازم  تامین و تخصیص یافته است.

تامین و تخصیص اعتبار لازم برای تعریض  مسیر های گردشگری در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،امیر خجسته، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامیگفت: اعتبار مورد نیاز برای تعریض ۳ مسیر گردشگری سد اکباتان، چیشین - ابرو و امام زاده محسن پس از پیگیری‌ها و برگزاری جلسات با مسئولین مرتبط تامین خواهد شد.

 او با تاکید بر تسریع انجام طرح های راهداری و به ویژه  مسیر‌های گردشگری همدان قبل شروع فصل سرما در استان افزود: محور‌های گردشگری چشین – ابرو، جاده سد، امامزاده محسن و زیر گذر سرخ آباد پیشرفت فیزیکی مطلوبی داشته، اما باید با تخصیص اعتبارات کامل و با توجه به شروع فصل سرما هرچه سریع‌تر تکمیل و افتتاح شوند.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ با اشاره به اینکه تکمیل این طرح‌ها و رونق محور‌های گردشگری هویت‌های جدیدی برای گردشگری همدان تعریف خواهد کرد، گفت: با پیگیری‌های مداوم اعتباراتی از راهداری استان و کشور برای مسیر‌های گردشگری همدان تعریف شده که با مذاکرات صورت گرفته قرار بر این شد هر چه سریعتر مابقی اعتبارات تخصیص و پروژه‌ها هر چه سریعتر تکمیل شود.

او  افزود:برنامه ریزی‌های گردشگری در همدان باید به گونه‌ای تعریف شود که شاخصه‌های اصلی جذب مسافران داخلی و خارجی تامین و در کنار تنوع و عدم تمرکز جاذبه‌ها امکانات کاملی برای راحتی گردشگران و برنامه‌ای برای بهره وری اقتصادی جوانان ایجاد شود.

انتهای پیام/ا

تامین و تخصیص اعتبار لازم برای تعریض ۴ مسیر گردشگری در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار