در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

کشف ۲۶۰ تن برنج مخلوط با نشان برنج با کیفیت داخلی/ برخورد تعزیرات با دانه درشت‌های بازار

رئیس گشت تعزیرات حکومتی استان تهران از کشف ۲۶۰ تن برنج مخلوط با نشان برنج با کیفیت داخلی از یک فروشگاه زنجیره‌ای خبر داد.

حسین ایزدی رئیس گشت تعزیرات حکومتی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر توزیع برنج مخلوط ایرانی و پاکستانی با نام و نشان برنج با کیفیت داخلی در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای پایتخت، بازرسان گشت تعزیرات حکومتی جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: پس از بررسی موارد مشخص شد که مسئول این فروشگاه اقدام به فروش ۲۶۰ تن برنج مخلوط «۷۰ درصد برنج پاکستانی و ۳۰ درصد برنج ایرانی» به عنوان برنج با کیفیت داخلی آن هم با قیمتی بیش از قیمت مصوب محصول کرده است.

ایزدی تصریح کرد: با توافق با مسئول فروشگاه مقرر شد تا ۱۰۰ تن از این برنج‌ها با قیمت ۱۰ هزار تومان به فروش برسد و ۱۶۰ تن دیگر نیز با توافق انجام شده بین کمیته امداد و بهزیستی در نقاط محروم بین نیازمندان توزیع شود.


بیشتر بخوانید: توضیحات مدیرعامل فروشگاه شهروند درباره فروش برنج مخلوط ایرانی و پاکستانی


رئیس گشت تعزیرات حکومتی استان تهران با بیان اینکه با افراد و صنوف متخلف در این زمینه برخورد خواهد شد، خاطرنشان کرد: طبق قانون با تمام دانه درشت‌ها در حوزه‌های مختلف صنفی به طور قاطع برخورد خواهد شد و برای ما مهم نیست که فرد متخلف چه شخصی است و در چه جایگاهی قرار دارد، لذا ضروری است که افراد توصیه‌های ما را جدی بگیرند و با اقدامات مناسب خود در راستای برقراری نظم در جامعه و بازار تلاش کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار