شرمن: عکس با رهبر کره شمالی نتیجه مطلوبی نداشت، ترامپ باید شانس خود را با ایران امتحان کند!

مذاکره‌کننده ارشد پیشین آمریکا در توئیتی طعنه‌آمیز به مذاکره بی‌نتیجه این کشور و کره شمالی اشاره کرد و نوشت وقت آن رسیده که رئیس‌جمهور آمریکا شانس خود را با ایران محک بزند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وندی شرمن، مذاکره‌کننده ارشد پیشین آمریکا، در توئیتی به تازه‌ترین موضع‌گیری مایک پمپئو، وزیر خارجه این کشور، درباره مذاکره بدون پیش‌شرط با ایران واکنش نشان داد.

او در توئیت خود نوشت: عکس با {رهبر} کره شمالی چندان نتیجه مطلوبی برای ترامپ نداشت، بنابراین حدس می‌زنم اکنون زمان آن است که ترامپ بخت خود را با ایران محک بزند.

شایان ذکر است، پمپئو امروز یکشنبه در نشست خبری مشترک با همتای سوئیسی خود مدعی شد که آمریکا آماده است بدون هیچ پیش‌شرطی با ایران مذاکره کند.

در حالیکه درخواست‌های علنی و تلویحی اخیر مقامات آمریکایی برای مذاکره با ایران با پاسخ منفی و صریح مقامات کشورمان مواجه شده است، پمپئو این بار در نشست خبری مشترک خود با «ایگنازیو کاسیس»، وزیر امور خارجه سوئیس، گفت آمریکا آماده است «بدون پیش‌شرط» با ایران مذاکره کند؛ اما در عین حال همچون گذشته تاکید کرد که واشنگتن می‌خواهد که ایران مانند یک «کشور عادی» رفتار کند!

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، کره شمالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار