یزدانی درگفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

دستورالعمل ایمنی برج‌ها نیازمند تکمیل است/کمبود تجهیزات فردی و خنک کننده

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از تکمیل شدن دستورالعمل ایمنی برج‌ها خبر داد.

مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ترخیص ۲۱ نردبان مرتفع آتش نشانی از گمرک که پیش از عید نوروز صورت گرفت، گفت: در حال حاضر  ۴۲ دستگاه نردبان داریم که در مقایسه با خیلی از کشور‌های اروپایی از تعداد بیشتری برخوردارهستیم.

معاون خدمات شهری شهردار تهران با تاکید بر اینکه در حال حاضر آتش نشانی در مورد نردبان‌های خود کمبودی ندارد، بیان کرد: در حال حاضر بیشتر مردم باید خودشان مسائل ایمنی را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته امکانات خوبی برای ستاد بحران خریداری شد، اظهار کرد: خوشبختانه شورای شهر امسال هم ردیف بودجه خوبی را اختصاص داده است، چنانچه در حوزه عمرانی میزان اعتبارات را از ۱۹ میلیارد تومان به ۱۴۰ میلیارد تومان رسانده است.
بیشتر بخوانید:شهرداری تهران به دنبال اراضی با پهنه جی 111 است/ هر زمینی کاربری فضای سبز را ندارد 
یزدانی با بیان اینکه در حال حاضر بیشتر نیازمند ارتقای خود در حوزه آموزش و ایمنی برج‌ها هستیم، گفت: دستورالعمل ایمنی برج‌ها نیاز به تکمیل شدن دارد.
 
معاون خدمات شهری شهردار تهران با بیان اینکه در حال حاضر تجهیزات نردبانی کافی است، ادامه داد: در زمینه تجهیزات خنک کننده و تجهیزات فردی دچار کمبود هستیم که برای این موارد هم اقدام به خریداری خواهیم کرد.
 
وی خاطر نشان کرد: البته بخشی از تجهیزات فردی خریداری شده و به غیر از لباس‌های مخصوص آتش نشانی بقیه تجهیزات از داخل تهیه می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار