دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: روحیه استکبار ستیزی و مقاومت در برابر مستکبران راه و سیره حقیقی حضرت امام خمینی (ره) بوده که موجب شکست دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام محمد حسن اختری، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در آیین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد در مسجد روضه محمدیه یزد گفت: امام از ابتدای نهضت تا پیروزی انقلاب و تداوم آن به اهداف و آرمان‌های الهی خود ایمان داشت و بر اساس آن و بندگی خدا بر دشمنان پیروز شد.

اختری بیان کرد: از اهداف و ویژگی‌های بارز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران می‌توان به تکیه بر دین و ارزش‌های الهی، تسلیم تاپذبری در برابر استکبار، مردمداری، اخلاص، کار برای مردم و مبارزه همیشگی و خستگی ناپذبر با دشمنان دین و نظام اسلامی اشاره کرد.

وی گفت: حضرت امام همه وجود خود را در دین و ارزش‌ها خلاصه کرده بود و لحظه‌ای دست از کار و فعالیت برای مردم و خدمت به جامعه برنداشت و همین عامل در کنار اخلاص و بندگی موجب موفقیت در تحقق اهداف و آرمان‌های ایشان شد.

اختری تاکید کرد: امروز مقام معظم رهبری در همان مسیر که حضرت امام راحل ترسیم کرده است حرکت می‌کنند و لحظه‌ای دست از اصول و ارزش‌های دینی، انقلابی و استکبار ستیزی که ویژگی‌های بارز نظام است بر نمی‌دارند.

وی بیان داشت: اگر امروز آمریکا و قدرت‌های شیطانی در مقابل عظمت نظام و انقلاب اسلامی سر تسلیم فرود می‌آورند و نمی‌توانند به رغم تلاش‌های زیاد به اهداف شوم خود برسند بخاطر همان روحیه انقلابی و اخلاص و بندگی است.

در این مراسم که با حضور امام جمعه و استاندار، مسئولان و جمعی از مردم برگزار شد هیات مذهبی روستای ده بالا تفت به عزاداری پرداخت.

انتهای پیام/ص

صحبت های دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع)  در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار