ساخت قسمت جدید «جانگوی زنجیر گسسته» / تارانتینو با دنیای کارگردانی خداحافظی می‌کند؟

ساخت فیلم سینمایی «جانگو،زورو» که قسمت جدیدی از فیلم قبلی تارانتینو به نام جانگوی زنجیر گسسته است، تایید شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از کولایدر، پروژه جدید کوئنتین تارانتینو به نام «جانگو/زورو» که دنباله فیلم قبلی این کارگردان به نام جانگوی زنجیر گسسته است ساخته خواهد شد. فیلم منتقد پسند جانگوی زنجیر گسسته که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد، اولین قدم تارانتینو در ژانر وسترن بود که جیمی فاکس در آن به ایفای نقش اصلی می‌پرداخت. این فیلم در زمان خودش بسیار محبوب شد و دو جایزه اسکار نیز دریافت کرد، که از جمله آن می توان به جایزه بهترین فیلم نامه غیر اقتباسی برای تارانتینو اشاره کرد.

«جانگو/زورو» بر اساس کتاب مصوری به همین نام است و داستان چند سال بعد از اتفاقاتی که در فیلم جانگوی زنجیر گسسته  افتاده است را روایت می‌کند. تارانتینو نویسندگی و تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد، اما هنوز حضور او به عنوان کارگردان در ابهام قرار دارد. همانطور که تارانتینو در گذشته گفته بود، او قصد دارد بعد از کارگردانی دهمین فیلمش خود را بازنشسته کند و حالا به نظر می‌رسد او قصد دارد با این فیلم از دنیای کارگردانی خداحافظی کند. البته او در چندین فیلم که کارگردانی آن را بر عهده نداشته به عنوان تهیه کننده فعالیت کرده است و شاید جانگو/ زورو نیز در بین آن‌ها قرار بگیرد و آخرین فیلم تارانتینو با پروژه دیگری رقم بخورد.

ساخت دنباله «جانگوی زنجیر گسسته» / تارانتینو با دنیای کارگردانی خداحافظی می‌کند؟

جراد کارمایکل نیز به همراه تارانتینو به عنوان نویسنده فعالیت خواهد کرد، اما مشخص نیست که وی فیلمنامه را به دلخواه خودش می‌نویسد یا مثل پروژه قبلی ایده‌های تارانتینو محور اصلی فیلم خواهد بود. طبق گزارش‌ها کمپانی سونی ساخت و توزیع این فیلم را بر عهده گرفته است، پیش از این سونی با تارانتینو در «روز و روزگاری در هالیوود» نیز همکاری کرده بود.

 گفتنی است تارانتینو با  فیلم «روز و روزگاری در هالیوود» در جشنواره فیلم کن شرکت کرده بود که در نهایت دست خالی این جشنواره را ترک کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.