بمناسبت عید فطر ارسال شد؛

پیام تبریک وزیر کشور به همتایان خود در کشورهای اسلامی

رحمانی فضلی در پیام‌های جداگانه به وزرای کشور کشور‌های اسلامی دارای تعامل با وزارت کشور جمهوری اسلامی عید فطر را تبریک گفت.

پیام تبریک وزیر کشور به همتایان خود در کشورهای اسلامیبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی در پیام‌های جداگانه به وزرای کشور تعدادی از کشور‌های اسلامی دارای تعامل با وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران، عید فطر را تبریک گفت.
 
متن این پیام که برای وزرای کشور تعدادی از کشور‌های اسلامی ارسال شده، بدین شرح است:

عَن رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم:
«فَإِذَا کَانَتْ لَیلَةُ الْفِطْرِ وَ هِی تُسَمَّى لَیلَةَ الْجَوَائِزِ أَعْطَى اللَّهُ الْعَامِلینَ أَجْرَهُمْ بِغَیرِ حِسَابٍ»
 
و چون شب عید فطر که شب جوائز نام دارد فرا رسد، خداوند پاداش عمل‏ کنندگان را بدون حساب و شمارش ببخشاید

عید سعید فطر، عید بزرگ مسلمین، عید شرف و کرامت و روز اعطای پاداش بندگی امت اسلامی و روزه داران در گوشه و کنار دنیاست. مایلم به این مناسبت؛ صمیمانه‌ترین مراتب تبریک را به حضرتعالی، دولت و ملت شما ابراز نمایم.

امیدوارم با تأسی از تعالیم سعادت بخش دین مبین اسلام و آموزه‌های پیامبر رحمت (صلی ا... علیه و آله و سلّم)، شاهد شکوفایی بیش از پیش کشور‌های اسلامی و گسترش صلح، آرامش و دوستی در سراسر جهان باشیم.

فرصت را مغتنم شمرده از خداوند متعال برای جنابعالی و خانواده محترم سلامتی و موفقیت روز افزون و برای دولت و ملت شما، عزت و پیشرفت مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار