به مناسبت عید سعید فطر؛

سران و ریش سفیدان طوایف اهل سنت سیستان و بلوچستان با نماینده رهبری دیدار کردند

شماری از سران قبایل و طوایف اهل سنت سیستان و بلوچستان به مناسبت عید فطر با نماینده مقام معظم رهبری دیدار کردند.

سران و ریش سفیدان طوایف اهل سنت سیستان و بلوچستان با نماینده رهبری دیدار کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  شماری از سران، معتمدان، علما، ریش سفیدان قبایل و طوایف اهل سنت سیستان و بلوچستان امروز به مناسبت عید سعید فطر با حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت این استان و امام جمعه زاهدان دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی امام جمعه زاهدان در این نشست صمیمی اظهار داشت: در دیدار اخیر صورت گرفته با رهبر معظم انقلاب ایشان ارادت و عنایت ویژه خود به مردم سیستان و بلوچستان را اعلام و سلام گرم خود را به مردم این استان عرضه داشتند.

 امام جمعه زاهدان   افزود: ظرفیت‌های بسیاری در سیستان وبلوچستان وجود دارد که باید بدان توجه و از آن‌ها بهره‌مند شویم.

نماینده مقام مهظم رهبری در امور اهل سنت استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان تصریح کرد: همکاری و همیاری بیشتر مردم و مسئولان در کنار سرمایه گذاری درست و مناسب در این استان موجب پیشرفت بیش از پیش منطقه خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین محامی اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصتی ارزشمند برای بهره برداری افراد بود تا بتوانند توشه‌ای برای خود بدست آورند.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: امیدواریم خداوند توفیقی عنایت کند تا روحانیت و معنویتی که در این ماه داشته‌ایم را بتوانیم تا سال آینده محفوظ داریم.

وی بیان کرد: روز عید سعید فطر روزی بسیار ارزشمند و از جمله روز‌های مبارک در آمرزش گناهان است.

حجت الاسلام و المسلمین محامیی حج را فرصتی مهم و درک این موضوع را برای جاجیان که عازم سفر معنوی به سرزمین وحی هستند را واجب و ارزشمند دانست.

 دید و بازدید بزرگان و ریش سفیدان در عید سعید فطر از جمله سنت‌های حسنه و پسندیده مردم سیستان و بلوچستان است.

همه ساله به مناسبت اعیاد اسلامی از جمله عید فطر و عید قربان بزرگان و ریش سفیدان و معتمدان قبایل و طوایف شیعه و سنی با نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان دیدار می‌کنند.

عید سعید فطر فرصتی شد تا بار دیگر سران، ریش سفیدان و بزرگان طوایف اهل سنت به همراه شماری از اعضای طوایف مربوطه با حجت الاسلام مصطفی محامی دیدار و از نزدیک مشکلات مناطق خودشان را مطرح کنند.

در این دیدار صمیمی که به مدت چهار ساعت به طول انجامید ریش سفیدان و بزرگان طوایف مختلف اهل سنت سیستان و بلوچستان ضمن بیعت مجدد با نماینده رهبر معظم انقلاب در استان بر وحدت بین مسلمانان و مرزداری از میهن خود تا پای جان تاکید کردند.

انتهای پیام/ع

 دید و بازدید بزرگان و ریش سفیدان در عید سعید فطر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار