جانشین فرمانده انتظامی مازندران از اجرای طرح تابستانه پلیس پنج روز دیگر در سواحل دریا و تفرجگاه‌های استان خبر داد.

سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین انتظامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به طرح تابستانه پلیس در سواحل دریا و تفرجگاه‌ها، گفت: نیروی انتظامی در تأمین امنیت جامعه باید زمینه‌های مشارکت مردم را فراهم کند و در این صورت است که امنیت پایدار و محیطی سرشار از آرامش و آسایش شکل خواهد گرفت.
 
سرهنگ مفخمی افزود : هرچند در طول ایام تابستان گشت‌های پیاده، موتوری و خودرویی در تمامی مناطق ممنوعه شنا متمرکز خواهد بود، اما تاکید ما به مردم خودداری از حضور و شنا در مناطق ممنوعه است.
 
وی تامین امنیت و آرامش مردم در سفر و مراقبت از اموال آنان در راه‌ها و تفرجگاه‌ها را از دیگر اهداف ناجا در طرح تابستانه برشمرد و گفت: در جاده‌ها با تقویت راهور و در تفرجگاه‌ها با تقویت نیروی انسانی و بهره گیری از ظرفیت‌های بومی منطقه از جمله کمک‌های مردمی، سازمان‌های دولتی و بخش‌های خصوصی در تامین امنیت مردم و مسافران استفاده خواهد شد.
 
سرهنگ مفخمی افزود: کشف علمی جرم، استفاده از ظرفیت ها، آموزش و نظارت، اشراف اطلاعاتی، استفاده از تجارب قوی انتظامی در پیشگیری از سرقت، کاهش تصادفات و مبارزه جدی با کالای قاچاق و مواد مخدر از اولویت‌های پلیس استان در سال ۹۸ است.
 
جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: پلیس استان از روز دوشنبه تاکنون برای برقراری نظم وامنیت تعطیلات عید فطر به صورت ۱۰۰ درصد و با آمادگی کامل در آماده باش قرار دارند و به شهروندان، مسافران و گردشگران خدمات ارائه می‌دهند.
 
 وی افزود: با توجه به افزایش بار ترافیکی در جاده‌های استان، تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی ویژه در چهار جاده اصلی استان هراز، چالوس، سوادکوه و کیاسر پیش بینی و اعمال شده است.
 
طرح تابستانه پلیس از ۲۰ خرداد تا اوایل مهرماه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/آ
 


اجرای طرح پلیس در سواحل مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.