متلاشی شدن یک شرکت هرمی با عضوگیری هزار نفری

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه از متلاشی شدن یک شرکت هرمی خبر داد و گفت: متهمان این پرونده با وعده خرید سهام کمپانی‌های مهم از افراد کلاهبرداری می‌کردند.

متلاشی شدن یک شرکت هرمی با عضو گیری هزار نفریبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد حسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه پاز متلاشی شدن یک شبکه هرمی در این استان خبر داد و گفت: بر اساس گزارش ضابطین قضایی در تاریخ ۹۸/۱/۱۸ برای شرکت یونیک فاینانس که با ادعای فعالیت در زمینه خرید سهام شرکت‌های تجاری بزرگ و معتبر دنیا اقدام به جذب سرمایه افراد می‌کرد بنا به مدارک موجود مبنی بر واهی بودن ادعا پرونده قضایی تشکیل و برای متهمان قرار جلب صادر شد.

این مقام قضایی در رابطه با نحوه عملکرد این شرکت گفت: این شرکت طی ماه‌های گذشته در استان کرمانشاه با وعده خرید سهام کمپانی‌های بزرگ و معتبر دنیا مثل NVIdIa ,Apple ,BMW و... اقدام به عضوگیری می‌کرد در حالی که فعالیت این شرکت به صورت هرمی بوده و فاقد اداره یا دفتر خاص نیز در ایران می‌باشد.

این مقام قضایی بیان  کرد: افزایش چشمگیر فعالیت این شرکت در کرمانشاه و وسعت یافتن گستره کار آن در شهرستان‌های دیگر استان باعث افزایش تعداد مالباختگان گردیده است.

صادقی بیان کرد: در این راستا ضابطین دستگاه قضایی حسب دستور مرجع قضایی اقدام به جلب و دستگیری شش نفر به عنوان عضو گیرندگان شرکت فوق الذکر به عنوان متهمان پرونده کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان این پرونده به عضوگیری بیش از هزار نفر در این شرکت اقرار کرده اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه در پایان گفت: نظر به مراتب فوق، وقوع بزه و توجه اتهام به متهمین محرز بوده و مستند به بند (ز) ماده یک قانون الحاق یک بند (و) یک تبصره به ماده یک قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور مصوب ۱۳۶۹ و اصلاح تبصره ۱ ماده ۲ آن مصوب ۱۳۸۴ و ماده ۲۶۵ قانون آیین دادرسی کیفری ۱۳۹۲ قرار جلب به دادرسی این پرونده توسط شعبه چهارم بازپرسی صادر شده و پرونده جهت رسیدگی به دادگاه ارسال گردیده است.

انتهای  پیام/ز


یک شبکه هرمی در استان کرمانشاه متلاشی شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار