فیلم ساز بوشهری برنده بهترین کارگردانی و اجرا جشنواره بین المللی فیدبک آمریکا شد

فیلم کوتاه " دام" اثر داریوش غذبانی فیلم ساز بوشهری جایزه بهترین کارگردانی و اجرا جشنواره بین المللی فیدبک آمریکا را از آن خود کرد.

فیلم ساز بوشهری برنده بهترین کارگردانی و اجرا جشنواره بین المللی فیدبک آمریکا شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فیلم کوتاه ۱۲ دقیقه‌ای دام داستان زندگی ۲ زن است که در عراق زندگی و از خانه و فرزندان خود در برابر نیرو‌های تکفیری دفاع می‌کنند و در ادامه فیلم روایتگر نوع برخورد و واکنش‌های این ۲ زن است.

داریوش غذبانی فیلم‌ساز و کارگردان بوشهری متولد شهریورماه ۱۳۵۴ و فارغ‌التحصیل دانشگاه سینما و تئاتر سوره اصفهان است.

این هنرمند تاکنون ۱۵ فیلم کوتاه همچون «حنانه»، «مردان آفتاب»، «امید»، «وصال»، «تنفس مصنوعی»، «آن شب» و همچنین فیلم بلند سینمایی «خماری» را در مقام کارگردانی ساخته و در فیلم «آن سه» نیز به عنوان بازیگر حضور داشته است.

غذبانی با اشاره به ضرورت به روز بودن موضوعات در سینما گفت: من پیش از این قصه‌ای درباره جنگ ایران و عراق داشتم که تصمیم گرفتم آن را به روز کنم و بر همین اساس، داستان فیلم دام شکل گرفت که بحث روز جامعه است.

این کارگردان سینما با بیان اینکه دام در خانه فیلم داستانی انقلاب اسلامی ساخته شده است، گفت: آثاری مانند فیلم کوتاه «دام» قصه روز جامعه و اتفاقات خاورمیانه را به تصویر می‌کشند و ساخت چنین فیلم‌هایی اهمیت بسیاری دارد.

داریوش غذبانی با اشاره به اینکه دام در بخش مسابقه سینمای ایران در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» نیز حضور داشته است، افزود: محمدرضا مهیمنیان نژاد (فیلمبردار)، حسن شبانکاره (صدابردار و صداگذاری)، آرش خزایی (تدوین)، حسین عالی نژاد (طراحی صحنه)، هدا نوری زاده (طراحی لباس)، بهنام پورشکیبا (پوستر و تیزر)، لیلا بارگاهی، ماندانا احمدی و یوسف یزدانی (بازیگر) از جمله عوامل تولید این فیلم هستند.

انتهای پیام/م

فیلم‌ساز بوشهری برنده جایزه جشنواره بین المللی فیدبک آمریکا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.