نشست فوق‌العاده هیات مدیره پرسپولیس برای تسویه مطالبات سرمربی

هیات مدیره پرسپولیس روز شنبه، جلسه فوق‌العاده‌ای را تشکیل خواهد داد.

نشست فوق‌العاده هیات مدیره پرسپولیس برای تسویه مطالبات سرمربیبه گزا‌رش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، هیات مدیره در راستای اجرای توافق رسمی بین باشگاه و برانکو ایوانکوویچ مبنی بر تسویه مطالبات سرمربی ظرف دو هفته از زمان توافق، روز شنبه تشکیل جلسه خواهد داد.

باشگاه پرسپولیس قبل از عزیمت برانکو ایوانکوویچ به کشورش برای مرخصی پایان فصل با وی توافقی رسمی داشت مبنی بر اینکه از زمان این توافق ظرف دو هفته مطالبات وی پرداخت شود.

هیات مدیره هم پس فردا شنبه با دستور جلسه اجرای این توافق در موعد مقرر، تشکیل نشست فوق العاده می‌دهد.ادامه قراداد

سرمربی حداقل برای یک فصل دیگر

در پی شایعات منتشر شده در روز‌های اخیر درباره شرایط کار برانکو ایوانکوویچ و ابراز نگرانی‌های هواداران، این باشگاه در راستای اطلاع رسانی دقیق و شفاف به هواداران عزیز و رسانه‌های محترم، اعلام می‌دارد؛ همانطور که پیش از این مورد تاکید بوده است، آقای برانکو ایوانکوویچ به مدت یک فصل دیگر تحت قرارداد با باشگاه پرسپولیس است. این مدت قرارداد با اجرای توافق رسمی دو طرف مبنی بر پرداخت معوقات و مطالبات به ایشان، به اجرا در خواهد آمد. اقدامات باشگاه در این راستا در حال انجام است و هواداران از این بابت نگران نباشند.

البته تصمیم باشگاه فقط برای حفظ سرمربی در مدت این یک سال نیست، بلکه مصمم به اجرای قراردادی بلند مدت هستیم که پیشنهاد آن را به آقای برانکو ارایه کردیم. پیگیری برای این منظور پس از اجرای توافق در روز‌های آینده به شکل جدی دنبال می‌شود.


بیشتر بخوانید:

برانکو گزینه سرمربیگری الاهلی شد/ جدایی مرد کروات از پرسپولیس کلید خورد؟

کسب ششمین جام برانکو با پرسپولیس/ دبل بالاخره فرا رسید

پرسپولیس تهران ۱ - داماش گیلانیان صفر/ قهرمانی شاگردان برانکو در جنجالی‌ترین فینال جام + حاشیه‌ها


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار