پلیس راهور با صدور اطلاعیه‌ای از هموطنان خواست تا بازگشت از سفر خود را به روز‌های شنبه ویا یکشنبه موکول کنند.

بهترافیک سنگین در محورهای فیروزکوه، چالوس، هراز و قزوین-رشت/ هموطنان بازگشت از سفر خود را به روز‌های شنبه و یکشنبه موکول کنند گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس راهور ناجا با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به این که محور‌های فیروزکوه، چالوس، هراز و قزوین-رشت در روز جمعه بار ترافیکی سنگینی خواهد داشت، از هموطنان درخواست می‌شود بازگشت از سفر خود را به روز‌های شنبه ویا یکشنبه موکول کنند.

در صورت ضرورت بازگشت در روز جمعه، هموطنان آمادگی طولانی شدن سفر به چند برابر زمان معمول را داشته باشند و پیش بینی‌های لازم از قبیل پرکردن باک بنزین، همراه داشتن آذوقه و ... را کنند.

پلیس راهور با آمادگی صددرصد در خدمت هموطنان خواهد بود لیکن با توجه به محدودیت ظرفیت معابر با هر گونه تخلف رانندگی به خصوص حرکت از شانه خاکی به شدت برخورد خواهد شد.

لازم است وزارت راه با توسعه مناسب و به موقع زیر ساخت‌های راه از جمله آزاد راه تهران-شمال سهولت سفر هموطنان را فراهم کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس راهور ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Brazil
ایرج
۱۵:۴۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
نمی دونم چرا خوش گذرونی و جوج زدن و خوشی های دیگه که خدارو شکر کم هم نیست، نصیب دیگران میشه و نصیب ما،آشغال،آلودگی هوا، آلودگی صوتی،رفتار ناهنجار،مزاحمت در رفت و آمد، سلب آسایش و الی ماشاء الله ، ....... میشه.
مسئولین شهرهای بین راهی باید به فکر باشند.
همان طور که برای گذر ساده از یک اتوبان ،پرداخت عوارض قابل توجه الزامیه،
اسکان،خوش گذروندن،آلوده کردن محیط و الی ماشاء الله.... استفاده ازسایر امکانات رفاهی میزبان، درخور مبلغ قابل توجه عوارض هست.
تا با کمک همین مهمانان عزیز ، محیط برای استفاده مجددشون باز سازی بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
تورابه خدابه این مسئولین بگوییداین تهرانی هارا کمترتعطیل کنندوقتی میریزند توشهرستانها گرانی ترافیک قحطی و به بارمیهورند
آخرین اخبار