در ادامه اعتراض به سفر رئیس‌جمهور آمریکا به اروپا؛

بالون بچه ترامپ در آسمان ایرلند به پرواز درآمد

معترضان ایرلندی در اعتراض به سفر دونالد ترامپ به این کشور، دست به تظاهرات زدند و طبق برنامه‌ریزی قبلی بادکنکی به شکل ترامپ بچه را به هوا فرستادند.

بالون بچه ترامپ در آسمان ایرلند به پرواز درآمدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، معترضان در دوبلین، پایتخت ایرلند، روز پنجشنبه بالون بچه ترامپ را که تبدیل به مشخصه بارز تظاهرات علیه رئیس جمهور آمریکا شده است، به پرواز درآوردند. این در حالی است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، دومین شب را در هتل مخصوص گلف خود در ایرلند به سر برد.

این بالون شش متری که ترامپ را به صورت یک بچه نارنجی رنگ غرغرو با پوشک نشان می‌دهد، همچنین نقطه تجمع هزاران معترض ضد ترامپ در روز سه شنبه در مرکز لندن و ده‌ها هزار معترض در لندن طی سفر سال گذشته وی به انگلیس بود.

در همین حال، یک روز پس از استقبال از پسران ترامپ در روستایی در نزدیکی زمین گلف وی، چند هزار نفر از مردم زیر باران در خیابان اوکانل در دوبلین تظاهرات کردند.

یک معترض ۸۱ ساله گفت​: "نمی توانم بگویم کدام کار ترامپ از همه بدتر بوده است، اما جدا کردن کودکان از والدینشان در مرز شاید بدترین آن‌ها باشد." اشاره وی به سیاست دولت ترامپ در جدا کردن کودکان از والدینشان بود که به صورت غیرقانونی از مرز آمریکا و مکزیک عبور کرده بودند.

این بالون که فعالان آن را از لندن به ایرلند آورده بودند، در دوبلین به یاد همه کسانی که جان خود را برای آرمان آزادی ایرلند فدا کردند، به اهتزاز درآمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار