ضرب‌وشتم وحشیانه مشتری توسط نگهبان امنیتی فروشگاهی در انگلیس! +فیلم

رفتار وحشیانه نگهبان امنیتی با یک مشتری در یکی از مراکز خرید لندن به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

رفتار وحشیانه نگهبان امنیتی با مشتری فروشگاه! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است رفتار وحشیانه یک نگهبان امنیتی با یک مشتری در یکی از مراکز خرید لندن را به تصویر می‌کشد. در این اتفاق که در سوپرمارکت زنجیره‌ای لیدی لندن رخ داد نگهبان امنیتی به طرز وحشیانه‌ای با مشت و لگد این مشتری را مورد ضرب‌وشتم قرار داد.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است لحظه ضرب‌وشتم این مشتری توسط این نگهبان را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که مشتری نگونبخت روی زمین افتاده است این نگهبان با مشت و لگد به جان او می‌افتد. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که مشتری بیچاره تلاش می‌کند با استفاده از دستانش از خود در مقابل ضربات نگهبان محافظت کند، اما او همچنان به ضرب‌وشتم وی ادامه می‌دهد. در این ویدئو یک شاهد عینی که تلاش می‌کند مانع کتک زدن مشتری شود دیده می‌شود.

این اتفاق در ساعت ۱۰ شب پنجشنبه تاریخ ۳۰ می‌ رخ داد. در ادامه شاهدان عینی به همراه تعدادی از پرسنل سوپرمارکت وارد عمل شدند و توانستند مشتری را از دست این نگهبان نجات دهند.

یک شاهد عینی ۲۵ ساله در این باره گفت: "این مرد بیچاره به شدت مورد ضرب‌وشتم قرار گرفت. من مطمئنم نیاز به این همه شدت در رفتار با این مشتری بیچاره وجود نداشت. من واقعاً شوکه شدم. من تنها نظاره‌گر این صحنه بودم و به تنهایی کاری از دستم برنمی‌آمد."

یک سخنگوی این سوپرمارکت زنجیره‌ای در گفتگو با خبرنگاران ضمن تأیید این درگیری گفت که تحقیقات در مورد آن آغاز شده است.

انتهای پیام/

رفتار وحشیانه نگهبان امنیتی با مشتری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار