سقوط مرگبار فروشنده هنگام گرفتن عکس یادگاری! + فیلم

فروشنده‌ای تایلندی که قصد گرفتن عکس یادگاری در لبه طبقه هفتم یک مرکز خرید را داشت در اثر سقوط از ارتفاع در دم جانش را از دست داد.

سقوط مرگبار فروشنده حین گرفتن عکس! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد میانسال تایلندی که قصد گرفتن عکس یادگاری در لبه طبقه هفتم یک مرکز خرید را داشت در اثر سقوط از ارتفاع در دم جانش را از دست داد. " نیتیچای ساکلانگ" ۵۵ ساله به همراه برادر کوچکترش هنگامی که به یک مرکز خرید در بانکوک سر زده بودند دچار این حادثه مرگبار شد.

نیتچای که یک فروشنده بود در طبقه هفتم این فروشگاه حضور داشت که از برادرش خواست تا یک عکس از او با تلفن همراهش تهیه کند. در حالی که این مرد میانسال قصد داشت با بالا رفتن از حفاظ شیشه‌ای و فلزی لبه طبقه هفتم عکسی بی نظیر را ثبت کند ناگهان در اثر از دست دادن تعادل خود به پایین سقوط کرد و جان باخت.

در ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است پیکر بی جان این مرد را در حالی که در لابی این مرکز خرید روی کف زمین افتاده نشان می‌دهد. ظاهرا برادر جوان قربانی لحظاتی پیش از سقوط یک عکس از او تهیه کرده بود. بلافاصله پس از این حادثه کارمندان این مرکز خرید خود را به صحنه حادثه رساندند، اما تلاش‌ها برای نجات جان این مرد بی نتیجه ماند. این مرد بلافاصله به بیمارستان مرکزی پلیس بانکوک منتقل شد، اما پزشکان اعلام کردند که او بر اثر خونریزی شدید و شکستگی متعدد استخوان جانش را از دست داده است.

پلیس محلی تایلند از انجام تحقیقات اولیه در خصوص این حادثه تلخ خبر داد. " کریسانا کیمپایسان"، معاون بازپرس پلیس محلی گفت: " ما سرگرم تحقیقات از برادر قربانی و شاهدان عینی هستیم. برادر قربانی در گفتگو با پلیس هرگونه بحث یا درگیری با قربانی در لحظه وقوع حادثه را رد کرد. او به ما گفت که برادرم در حال گرفتن یک عکس بود که به پایین پرتاب شد. ما در حال بررسی فیلم دوربین‌های مدار بسته فروشگاه هستیم تا به علت دقیق مرگ این مرد میانسال پی ببریم. "

انتهای پیام/

وسوسه عکس یادگاری جان فروشنده میانسال را گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
چرا هیچکس نمیره سمتش؟
آخرین اخبار