امام جمعه موقت ساری:

طرح معامله قرن امنیت کامل اسرائیل را تامین می‌کند .

امام جمعه موقت ساری بر عدم سازش و تسلیم در برابر آمریکا و تقاضای از یک سو و مذاکره واهی تاکید کردند و گفت: طرح معامله قرن امنیت کامل اسرائیل را تامین می‌کند .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان گفت: رهبری به مساله مقاومت و ضرورت حفظ مقاومت در برابر زورگویی‌های آمریکای خیانتگر و نفی هر گونه مذاکره با آمریکای خائن و عدم سازش و تسلیم در برابر آمریکا و تقاضای از یک سو و مذاکره واهی بسیار تاکید کردند.
 
 وی به بیانات رهبری در ۱۴ خرداد و در خطبه‌های نماز جمعه عید فطر و در دیدار مسؤولان داخلی و خارجی اشاره کرد و گفت: رهبری به مساله مقاومت و ضرورت حفظ مقاومت در برابر زورگویی‌های آمریکای خیانتگر و نفی هر گونه مذاکره با آمریکای خائن و عدم سازش و تسلیم در برابر آمریکا و تقاضای از یک سو و مذاکره واهی بسیار تاکید کردند.

وی به طرح صلح خاورمیانه "معامله قرن" اشاره کرد، افزود: طرح معامله قرن امنیت کامل اسرائیل را تامین می‌کند و می‌خواهد حق مسلم مردم مظلوم فلسطین را ندید بگیرد و فلسطین را به رژیم صهیونیستی ببخشند و با سران مرتجع می‌خواهند رابطه برقرار کنند.

امام جمعه موقت ساری به لزوم حمایت از مردم فلسطین تاکید کرد، گفت: بیش از ۷۰ سال است که این مردم مظلوم آواره هستند و در اردوگاه‌ها زندگی می‌کنند و با کشتار بی‌رحمانه اسرائیل روبرو هستند و باید از این ملت حمایت کنیم


انتهای پیام/آ
 
 

 طرح معامله قرن امنیت کامل اسرائیل را تامین می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار