دبیر شورای عالی امنیت ملی:

خدمت رسانی به سیل زدگان باید سرعت بیشتری بگیرد /لزوم تسریع در روند رفع مشکلات

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: مردم سیل زده، از روند کند خدمت‌رسانی اعتراض دارند و تسریع در رفع مشکلات الزامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی در حاشیه دیدار عیدانه با جمعی از مسئولان و نخبگان خوزستان در حسینیه شهدای شمخانی اهواز از روند خدمت رسانی به مردم سیل زده استان انتقاد کرد و گفت: با توجه به بازدیدی که از مناطق سیل‌زده استان داشتیم، متأسفانه بیشتر مردم نسبت به روند کند خدمت‌رسانی اعتراض داشتند و خواستار رسیدگی بیشتر مسوولان بودند.

وی بیان داشت: نباید با کوتاهی در روند خدمت رسانی و پرداخت خسارت‌های ناشی از سیل بر آلام مردم خوزستان بیفزاییم.

شمخانی تصریح کرد: اکنون که متعهد شده‌ایم به مردم سیل زده کمک کنیم، نباید در این زمینه تعللی صورت گیرد و در گرمای تابستان مردم را بلاتکلیف بگذاریم.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در ادامه افزود: پرداخت تسهیلات به مردم سیل زده خوزستان همچنان روند کندی دارد و برخی از بانک‌ها به رغم وعده‌هایی که دادند، به تعهدات خود به خوبی عمل نکرده‌اند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی اذعان داشت: یکی از ضرورت‌ها در شرایط کنونی شتاب بخشی به پرداخت خسارت‌ها و همچنین بازسازی منازل آسیب دیده روستایی است.

دریابان شمخانی در ادامه اظهار کرد: عملیاتی شدن وعده‌ها و خروج از وضعیت بلاتکلیفی که منجر به نوعی واگرایی می‌شود، از ضرورت‌ها برای افزایش رضایتمندی مردم است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر خود مبنی بر کمک رسانی به مردم سیل زده خوزستان تاکید فراوان داشتند و با توجه به فرمایشات ایشان، خدمت رسانی باید سرعت بیشتری به خود بگیرد.

این مقام مسئول اظهار داشت: مردم خوزستان هنوز داغ مرگ نخل‌های از بین رفته ناشی از خشکسالی را فراموش نکرده‌اند که سیل نیز خسارت‌های فراوانی به آن‌ها وارد کرد و تعداد زیادی از مردم منازل و زمین‌های کشاورزی خود را از دست دادند.

دریابان شمخانی افزود: خدا را شاکریم که در سیل اخیر تلفات جانی نداشتیم، اما پرداخت خسارت‌های وارد شده باید در اولویت قرار گیرد و سریع‌تر انجام شود تا آلام مردم کاهش یابد.

انتهای پیام/گ

دیدار دریابان شمخانی با مردم اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.