ایران ۳- آرژانتین ۱ / ادامه روند نمایش اقتدار ایران در لیگ ملت‌های والیبال

تیم‌های ملی والیبال ایران ایران و آرژانتین در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی والیبال ایران و آرژانتین در ادامه هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال از ساعت ۱۰ و ۴۰ دقیقه به وقت تهران در توکیو به مصاف هم رفتند. شاگردان کولاکوویچ در نخستین دیدار این هفته در یک بازی سنگین به مصاف برزیل رفتند و در پایانی یک جدال نزدیک ۳ -۲ باختند. تیم ملی والیبال آرژانتین هم در آخرین دیدار خود روز گذشته با میزبان هفته دوم این رقابت‌ها یعنی ژاپن بازی کرد و ۳- ۰ شکست خورد.

تیم ملی والیبال ایران هم اکنون با ۳ برد و ۱۰ امتیاز تیم سوم جدول رده بندی است و آرژانتین هم با ۲ برد و ۷ امتیاز تیم هفتم جدول رده بندی است.

ایران - آرژانتین / گزارش لحظه به لحظه

تیم‌های ملی والیبال ایران و آرژانتین سابقه بازی‌های زیادی را دارند که حاصل آن ۴ برد برای آرژانتین و ۶ برد برای ایران بوده است.

تاریخچه دیدار‌های سابق دو تیم

قهرمانی جهان ۱۹۹۸، ایران صفر – آرژانتین ۳
انتخابی المپیک ۲۰۰۸، ایران ۱ – آرژانتین ۳
جام جهانی ۲۰۱۱، ایران ۳ – آرژانتین ۲
قهرمانی جهان ۲۰۱۴، ایران ۳ – آرژانتین صفر
جام جهانی ۲۰۱۵، ایران ۱ – آرژانتین ۳
لیگ جهانی ۲۰۱۶، ایران ۳ – آرژانتین ۲
لیگ جهانی ۲۰۱۶، ایران ۳ – آرژانتین ۲
المپیک ۲۰۱۶، ایران صفر – آرژانتین ۳
لیگ جهانی ۲۰۱۷، ایران ۳ – آرژانتین ۲
لیگ جهانی ۲۰۱۸:ایران ۳ - آرژانتین ۲

ایران ۱- آرژانتین ۰ / گزارش لحظه به لحظه

ست اول / ایران ۲۵ - آرژانتین ۱۹

بازی دو تیم با سرویس کونته برای آرژانتینی ها آغاز شد اما  خطای دو ضرب آرژانتینی‌ها باعث شد تا نخستین امتیاز برای تیم ملی والیبال کشورمان باشد. بازی دو تیم در ابتدای این دست پایاپای دنبال شد، اما بازهم این ایرانی‌ها بودند که با اختلاف جزئی تری از حریفشان پیش افتادندو به امتیاز ۸ رسیدند.

شاگردان کولاکوویچ در ادامه عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند و توانستند از حریفشان پیشی بگیرند. این اختلاف در ادامه بیشتر هم شد و حتی در لحظاتی به ۹ امتیاز هم رسید. برنامه آرژانتینی ها اما تغییر کرد و آن‌ها توانتسند به جریان بازی بازگردند. سرویس‌های خوب کونته در میانه‌های بازی اختلاف دو تیم را کم کرد. بی دقتی در دریفت و دفاع در زمین ایران در لحظاتی نگران کننده شده بود، اما وقت استراحت برای ایران و تغییر برنامه باعث شد تا بازهم شاگردان کولاکوویچ به برتریشان ادامه دهند و در نهایت با نتیجه ۲۵ - ۱۹ برنده این بازی شوند.

ایران ۱- آرژانتین ۰ / گزارش لحظه به لحظه

ست دوم / ایران ۲۰ - آرزانتین ۲۵

ست دوم این دیدار‌ها هم بابازی خوب ایرانی‌ها آغاز شد، اما این آرژانتینی‌ها بودند که نخستین امتیاز را کسب کردند لوبه و کونته در این ست نمایش خوبی داشتند و حضور آن‌ها باعث شده بود تا اختلاف دو تیم زیاد باشد در ادامه بازی و هنگامی که دو تیم در امتیاز ۷ برابر بودند رالی جذابی صورت گرفت که آرژانتینی‌ها در نهایت موفق شدن امتیاز هشتم را به دست بیاورند.

بازی دو تیم در این ست بسیار نزدیک و حساس بود، اما این شاگردان کولاکوویچ بودند که به امتیاز ۱۶ رسیدند با این حال یکی از مشهود‌ترین مشکل‌ها برای تیم ملی ایران در این ست در بخش سرویس‌ها بود که باعث شد فرصت‌های زیادی برای آرژانتینی‌ها به دست بیاید.

کار‌های سرعتی در ادمه کار در دستور کار ایرانی‌ها قرار گرفت و شاگردان کولاکوویچ توانستند نمایش خوبی داشته باشند. در این ست اشتباه در سرویس برای ایران و در عوض دقت سرویس‌های آرژانتینی‌ها باعث شد تا آن‌ها در نهایت ۲۵ - ۲۰ برنده شوند.

گزارش لحظه به لحظه هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال / ایران ۲- آرژانتین ۱

ست سوم / ایران ۲۵ - آرژانتین ۲۳

ملی پوشان آرژانتین در این ست هم بازی را بسیار خوب آغاز کردند. نیاز به تغییر در این ست برای تیم ملی بیش از همیشه احساس می‌شد. سرویس ایرانی‌ها در این ست بازهم تعریفی نداشت و هچنین دفاع روی تور خوب برای آرژانتینی‌ها و دقت در سرویس‌ها برای شاگردان کولاکوویچ دردسر ساز شد.

آرژانتینی‌ها نخستین تیمی بودند که به امتیاز ۸ رسیدند تا دو تیم به وقت استراحت بروند. کولاکوویچ در این ست نگران‌تر از همیشه بازی را دنبال می‌کرد. عملکرد بسیار خوب آرژانتینی‌ها باعث شد تا آن‌ها ۳ امتیاز از تیم ملی ایران فاصله بگیرند. البته در ادامه بازیکنان ایرانی توانستند اختلافشان با حریف آمریکای جنوبیشان کم کنند تا دو تیم در میانه‌های این ست بازی پایاپایی را دنبال کنند.

شاگردان کولاکوویچ در ادامه کار، اما نمایش خوبی داشتند و توانستند نتیجه بازی را برگردانند، کار سرعتی و دفاع خوب بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در لحظات پایانی باعث شد تا نتیجه این ست در پایان به سود تیم ملی والیبال ایران تمام شود.

گزارش لحظه به لحظه هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال / ایران ۲- آرژانتین ۱

ست چهارم / ایران ۳۴ - آرژانتین ۳۲

بازی در ابتدای ست چهارم توقف زیادی داشت و بازیکنان دو تیم بازی برابری را به نمایش گذاشتند. دو تیم برای رسیدن به امتیاز ۸ رالی جذابی به نمایش گذاشتند که در آخر امتیاز آن به آرژانتینی‌ها رسید.

شاگردان کولاکوویچ در ادامه این ست بار‌ها از حریف آمریکای جنوبیشان عقب افتادند، اما با برنامه به بازی بازگشتند، جدال حساس دو تیم در این ست به اوج رسیده بود و دو تیم پایاپای پیش می‌رفتند تا این که هر دو  در امتیاز ۲۴ به تساوی رسیدند.

بازی پس از این تساوی با حساسیت خاصی دنبال شد و شاگردان مندز بار‌ها از ایران عقب افتادند تا سرانجام تیم ملی والیبال کشورمان موفق شد با نتیجه ۳۴ - ۳۲ به پیروزی برسد و ۳ امتیاز این مسابقه را به دست بیاورد. شاگردان کولاکوویچ فردا در آخرین بازیشان در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال به مصاف ژاپن میزبان می‌روند آن‌ها هم اکنون با ۱۳ امتیاز صدرنشین لیگ ملت های والیبال هستند.

ایران ۳- آرژانتین ۱ / ادامه روند نمایش اقتدار ایران در لیگ ملت‌های والیبال


بیشتر بخوانید:

ایران - برزیل / جدال برای تثبیت صدرنشینی / شاگردان کولاکوویچ در اندیشه تحمیل چهارمین شکست سلسائو

غفور امتیاز آورترین بازیکن دیدار ایران و ایتالیا

تیم ملی ایران ۳ – ایتالیا ۲ / غول کشی در اولین روز از جام بزرگان جهان در ناگویا

ایران - ایتالیا / بازی نه چندان آسان در گام نخست/ آسمان خراشان و کولاکوویچ در اندیشه هفتمین برد مقابل لاجوردی پوشان

ایران - آرژانتین / جدال شاگردان کولاکوویچ و نماینده آمریکای جنوبی در ژاپن / نبرد سنگین برای تثبیت جایگاه


انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
مربیمون اصلا خوب نیست اصلا از داشته ها استفاده نمی کنه فقط یه ترکیب ثابت میاره تا اخر
و مورد بعدی اینکه اکثر تیم ها جوون گرایی کردن ما هم با اون قدیمی ها اومدین
تمام ورزش ها مون بی برنامه هست
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۲:۲۳ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
بیشترین آسیب را غفور و عبادی پور در این دوره به تیم ایران زده اند فقط آمار امتیازهایی را که به تیم مقابل داده اند بررسی کنید.باید پرسید چرا بازیکنهای دیگر را باتیم برده اند اگر قرار به امتیاز دادن مفت باشد چرا از جوانان استفاده نکنیم تا در مسابقات پیش رو آنها را آماده کرده باشیم
Germany
علی
۲۲:۵۳ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
متاسفانه صحبت های گزارشگر محترم امروز موقع دیدن والیبال خیلی جالب نبود. این حجم از عصبانیت توسط یک گزارشگر با سابقه که باید الگوی جوان ها باشه بعیده. به هر حال تیم سر مربی داره و اون فرد هست که تصمیم میگیره. هر سر مربی میاد بهش انتقاد میکنند که چرا تعویض نمیکنه؟ آیا همه سر مربی ها مشکل دارند؟
Canada
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
ماشالله .خدا قوت .رو سفید کردید ما را .
افتخار وطن .شما ها رستم زمان .تختی .ارش کمانگیر ید .
دل ما را در اینور اب ها شاد کردید .ممنون .
اینشالله در سکوی اول دینا بایستید .لیاقت تون فقط سکوی اول است و بس
Iran (Islamic Republic of)
bm
۲۰:۳۰ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
خدایش مفت برد سه امتیازی را داور داده به برزیل ، که خودشو به هر آب و آتیش زد تا به ایران نبازه..دم بچه‌های تیم ملی والیبال ایران گرم ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
والا 1 دهم هزینه فوتبال را به بچه‌ها والیبال خرج کنن دنیا را فتح می کنن.
احسنت . خدا قوت به قول استاد عامل خسته نباشی قهرمان
Iran (Islamic Republic of)
arman
۲۱:۵۹ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
همه کشورهای جهان برای فوتبال زیاد خرج میکنند شما مدیرت دست مدیر فوتبالی بده نتیجه بگیر
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۶:۱۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
متشکر خدا قوت بده خسته نباشید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۶:۱۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
متشکر خدا قوت بده خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
بچه ها دستتون درد نکنه سرمون را بالا میگیریم این عربهای سرسپرده با اون نفت و پولشون اسمشون کجای جدوله من ندیدم اما ایران ۵بازی کرده سه برد۱۲ویک باخت که برده بود داور داد به برزیل ۱ امتیاز گرفتیم میشه ۱۳امتیاز نه ۱۰امتیاز
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۶:۰۵ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
دمتون گرم ایشالا به مرحله بعدی صعود میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
داودشجاع
۱۵:۱۹ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
فقط در یک جمله میگویم درود برغیرت والیبالیستهای ایران شیری که خوردن حلالشان باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
جوجنی آخری پاییز می شمارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
باخسته نباشید خدمت والیبالیستهای عززیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
افرين به غيرتتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
چرا بقیه بازیکنارو باخودشون میبرن وقتی ازشون استفاده نمیکنن. الکی خرج میزارن رو دست فدراسیون
Iran (Islamic Republic of)
Qasemzadehvafa
۱۴:۱۷ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
افرين به تيم لايق قهرمانى واليبال كشور كه با پيروزى باعث خوشحالى همه مردم شدند argentina1---iran3
.يك مشكلى كه ازار دهنده است كه به واليبال تنها ختم نميشه ودر همه ميادين ورزشى خارج در تمام دنيا رايج شده اينه كه در بيلبورد مسابقات هميشه اسم ايران در زير كشورهاى ديگر نوشته ميشود حتى اگر يك كشور كوچك گمنام هم با ايران مسابقه بدهد باز اين رويه عمل ميشه وكاروان هاى ورزشى ايران هم عكس العملى به اين مسئله نشان نميدهند واين رويه هميشگى وقتى ايران حتى پيروز ميشود انگار يك شكست براى ماست.
ايا ايران كسى راندارد كه به اين مسئله مهم كه در متن تمام مسابقات به چشم ميخورد حساس شود ودر جهت رفع اين تحقير پنهان اقدامى بكند.اگر دراين مسئله شك داريد بازى اينده ايران با هر كشورى را ببينيد ودقت كنيد به ترتيب بيلبورد تلويزيون تا ببينيد كه من راست ميگم.هميشه اينطور مينويسند
Every where 0 iran 0
يا
Every contry 0
Iran 0
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز
۱۴:۱۲ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
سلام به نمایندگی ازدوستان میگویم ازطرف ملت عزیزایران پیام مرابه اطلاع تیم والیبال همیشه پیروز ایران عزیزم برسانید.به آنهاخسته نباشید میگویم ای شیران ایرانی شما نماد ملت ایران هستید شماقهرمانان واقعی هستید یاجنگجویان نام آور ماملت هستید شمانماینده یکا ویک ماملت هستید جنگندگی ومردانگی شما بود که بازیکن تیم والیبال لهستان آقای کوبیک رامحکوم به عذرخواهی ازملت ایران کرد اگرهمه نمایندگان ملت ایران چه درصحنه نبرد چه درمیدان بازی خوب جنگیدن را بلد نبودنددرمیدان بازی روی زمین نمی خوابیدید دچارضعف وبی حالی نمی شدید هرگزبازیکن تیم والیبال لهستان عذرخواهی نمیکرد وفدراسیوت جهانی ازضعف ماملت وشما جوانان سواستفاده میکرد این شخص رامحکوم نمیکردو دشمنان قسم خورده ماملت تروریست های داعش راتاپشت مرزهای کشور ایران اسکورت مینودندآرامش راازماملت میگرفتند برد شما درمیدانهای ورزشی برد ناموسی است برد شما برد ماملت درتعاملات جهانی است بردشما شرط بندی ماملت با زورگویان عالم سرماندن ورفتن ازمنطقه وجهان است پس خوب بجنگید شماحافظان حریم شجاعت ومردانگی ماملت ایران هستید به شما افتخارمیکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۴:۳۲ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
انشا نوشتی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
عالی بودن بچه خسته نباشن ایشاالله فردام ژاپن رو میبریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
من نمیدونم چرا چندا مسدوم با خودشون بردن با تیم که نمیتونند بازی کنند عجیبه
Iran (Islamic Republic of)
دنا
۱۴:۰۵ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
اینا افتخار افرینن و پولها را خرج فو تبال می کنن که تا به حال مقام نیاورده
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۳:۵۰ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
چرا با این نتایج درخشان بعضی فقط انتقاد میکنند
مثل اینکه بردیم
Germany
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
خدا کنه بازی با ژاپن را نبازیم نفرات اصلی را بد جوری خسته کرده آقای کولاکویچ
Germany
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
6والیبالیست بفرستید با این مربی کافیه ،بقیه بچه ها فقط باید تماشاچی باقی بمانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
خدا قوت دلاور مردان والیبال خسته نباشید افرین بر همت بلندتان
Iran (Islamic Republic of)
JJ
۱۳:۱۶ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
ماشاالله به شیر بچه های ایران ... بعد چند سال ، امسال حسابی گل کاشتن ... دیگه معلومه شخصیت قهرمانی داره تیم ایران ...
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۰۰ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
این کولاکوویچ فقط بازی رو نگاه میکنه اصلا مربی نیست نظاره گره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
سرمربی اخراجی تیم صربستان بیارن همینه.
Iran (Islamic Republic of)
یه ایرانی
۱۳:۱۸ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
اتفاقا امسال تیم خوبی داریم و مربی خوبی ... فقط باید از همه بچه ها استفاده کنه ... آخر بازی بعضی از بازیکنای اصلی تحلیل میرن ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
اصلا مربی خوب نیست میگید خوبه چون از والیبال سر در نمیارید
آخرین اخبار