رسیدگی به بیش از ۷۰۰ پرونده تخلفاتی در تعزیرات حکومتی سیستان وبلوچستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان گفت:بیش از ۷۰۰ پرونده تخلفاتی در طرح ویژه ضیافت رمضان در حوزه بهداشت دارو درمان و دامپزشکی؛ کالا و خدمات تشکیل و رسیدگی شد.

رسیدگی به بیش از ۷۰۰ پرونده تخلفاتی در تعزیرات حکومتی سیستان وبلوچستانحیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، با توجه به تقاضای مردم، نیاز جامعه و براساس برنامه ریزی انجام شده به منظور تنظیم بازار و برخورد با سودجویان و متخلفین در ماه مبارک رمضان، طرح ویژه ضیافت توسط این اداره کل با همرایی و همکاری سایر دستگاه‌های متولی از جمله سازمان صمت، دادستانی، اتاق اصناف، دامپزشکی و دانشگاه علوم پزشکی اجرایی شد.

وی افزود: در همین راستا گشت‌های مشترک به دو دسته بهداشتی و کالا و خدمات تقسیم و در دوشیفت صبح و عصر با حضور کارشناسان دستگاه‌ها برگزار شد.

میرزایی تصریح کرد: در مدت اجرای طرح که یک ماه به طول انجامید در حوزه بهداشت دارو درمان و دامپزشکی ۶۰ فقره پرونده و در حوزه کالا و خدمات ۶۵۰ فقره پرونده تخلفاتی تشکیل و رسیدگی شد که متخلفین جمعاً به میزان ۴ میلیارد و ۴۵۸ میلیون ریال جریمه در حق دولت و شاکیان خصوصی محکوم شدند.

وی در پایان گفت: با توجه به گستردگی بازار و افزایش تخلفات نیاز به همرایی شهروندان در اعلام تخلفات از طریق سامانه ارتباطی ۱۳۵ و یا سایت T۱۳۵.IR می‌باشد.

انتهای پیام/گ

رسیدگی به پرونده های تخلفی تعزیرات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار