«ماه بهشت»، بهترین برنامه از نگاه مخاطبان انتخاب شد

مخاطبان شبکه قرآن و معارف سیما «ماه بهشت» را بهترین برنامه ماه مبارک رمضان را انتخاب کردند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با پایان نظرسنجی انتخاب بهترین برنامه شبکه قرآن و معارف سیما در ماه مبارک رمضان که در طول این ماه از سوی پایگاه اطلاع رسانی این شبکه برگزار شد، ۱۸ هزار و ۵۶۲ مخاطب به برنامه‌های مورد علاقه خود رای دادند.

بر این اساس، ویژه برنامه لحظات افطار این شبکه با عنوان «ماه بهشت» با کسب ۶۹۴۶ رای و با اختصاص ۳۸ درصد کل آراء به عنوان بهترین برنامه از سوی مخاطبان انتخاب و «عطر رمضان» با کسب ۶۱۴۲ رای و اختصاص ۳۳ درصد کل آراء و سریال حضرت یوسف با کسب ۳۰۴۱ رای و اختصاص ۱۶ درصد کل آراء به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین، ویژه برنامه سحرگاهی «خلوت انس» با کسب ۱۱۳۵ رای و اختصاص ۶ درصد کل آرا، «ترتیل خوانی ها» با کسب ۴۱۹ و اختصاص ۲ درصد کل آراء و نیز برنامه‌های «سخنرانی ها» با کسب ۳۳۰ رای و اختصاص ۲ درصد کل آراء، «یادخدا» با کسب ۳۰۵ رای و اختصاص ۲ درصد کل آراء و «پرسمان» با کسب ۲۴۴ رای و اختصاص ۱ درصد کل آراء در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

یادآور می‌شود، این نظرسنجی از اول ماه مبارک رمضان تا عید سعید فطر توسط پایگاه اطلاع رسانی شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد و کاربران برنامه‌های مورد علاقه خود را در این ماه انتخاب کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.