استاندار قم عنوان کرد؛

مساجد همواره پایگاه مستحکم انقلاب اسلامی هستند/برپایی بیش از ۴۰۰ پایگاه اوقات فراغت در مساجد استان قم

سرمست گفت: برنامه محوری در فعالیت‌های مساجد باید تقویت شود و کانون‌های فرهنگی هنری باید رویکرد‌های علمی و روزآمد را در برنامه‌های تبلیغی و دینی مدنظر قراردهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛حجت الاسلام روحانی صبح امروز در بازدید استاندار از دبیر خانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: با برنامه‌های صورت گرفته ۴۵ -۴۰ هزار دانش آموز مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در برنامه ریزی‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در تابستان شرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام روحانی در ادامه به وجود بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد استان اشاره کرد و گفت: ۱۸۷ کتابخانه‌ی دارای مخزن در استان به عنوان زیرمجموعه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فعالیت می‌کنند که این موضوع سبب انس بیشتر دانش آموزان با فضای روحانی مساجد می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور و ثبت نام در این کانون‌ها رایگان است گفت: دانش آموزان می‌توانند با حضور در مساجد سراسر استان و ثبت نام در کانون‌های فرهنگی هنری از کلاس‌های مختلف قرآنی، آموزشی، فرهنگی و اردو‌های تفریحی بهره‌مند شوند.

استاندار نیز در این بازدید بر جذب حداکثری جوانان در فعالیت‌های مساجد پرداخت و افزود: جذب حداکثری مخاطبان و تمرکز ویژه بر جوانان، موفقیت را دوچندان خواهد کرد و این موضوع با ایجاد تنوع در برنامه‌ها محقق خواهد شد.

وی همچنین بر لزوم برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان و دانش آموزان تاکید کرد و افزود: اوقات فراغت به اشتباه به عنوان دوران بیکاری قلمداد میشود در صورتی که اوقات فراغت دوره تدبر و تدبیر و آماده شدن برای کار و تلاش است و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد میتوانند نقش چشمگیری در این زمینه داشته باشند.

آقای سرمست با بیان اینکه مساجد همواره پایگاه مستحکم انقلاب اسلامی هستند گفت: برنامه محوری در فعالیت‌های مساجد باید تقویت شود و کانون‌های فرهنگی هنری باید رویکرد‌های علمی و روزآمد را در برنامه‌های تبلیغی و دینی مدنظر قراردهند.

در ادامه استاندار از بخش‌های مختلف دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد استان بازدید کرد.

انتهای پیام/ح

برپایی بیش از ۴۰۰ پایگاه اوقات فراغت در مساجد استان قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار