سرمربیگری در تیم امید، بهترین حربه برای جدایی بدون دردسر مجیدی از استقلال

گفته می شود فرهاد مجیدی جدی ترین گزینه فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی امید است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از برکناری زلاتکو کرانچار از هدایت تیم ملی امید تاکنون تکلیف جانشین او مشخص نشده و با وجود نام‌هایی مانند عبدالله ویسی، یحیی گل محمدی، جواد نکونام، مهدی تارتار، علیرضا منصوریان، امیر قلعه نویی و عباس چمنیان که تا کنون برای سرمربیگری این تیم مطرح شده است، اما تکلیف هدایت این تیم مشخص نشده، این در حالی است که تیم امید باید حدود ۶ ماه دیگر در رقابت هلی انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در تایلند حضور یابد.

فرهاد مجیدی، جدیدترین گزینه‌ای است که از او به عنوان سرمربی تیم ملی امید کشورمان نام برده شده و به نظر می‌رسد او شانس بالایی هم برای برعهده گرفتن این سمت دارد.

این پیشنهاد درحالی مطرح است که پس از برکناری وینفرد شفر از سرمربیگری تیم فوتبال استقلال تهران، مجیدی در سه هفته پایانی لیگ برتر و همچنین ۲ بازی پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل و العین سرمربی موقت استقلال شد و همین امر علاقه او را برای ادامه فعالیت به عنوان سرمربی دائمی استقلال افزایش داد. به طوری که او در هفته‌های اخیر با استفاده از عباراتی مانند اینکه بازیکنان استقلال باید با نظر من جذب شوند به شکلی این موضوع را ثابت کرد و کار به جایی رسید که مجیدی حتی در صورت حضور سرمربی خارجی در جمع آبی‌ها مسئولیت خود را بیشتر از یک مربی دیده و همین امر نگرانی اعضای هیئت مدیره استقلال را به همراه داشته است.

مدیران باشگاه استقلال که همواره روی استفاده از سرمربی بزرگ خارجی روی نیمکت تیمشان تاکید کرده اند به هیچ وجه راضی نمی‌شدند مجیدی چنین سمتی بگیرد. آندره آ استراماچونی ایتالیایی در یک قدمی انتخاب به عنوان سرمربی جدید استقلال قراردارد و شنیده می‌شود او می‌خواهد سه دستیار خارجی هم با خودش به این تیم بیاورد، و با این وجود به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی در آستانه جدایی از استقلال قرار گرفته است.

به همین دلیل پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی امید بهترین فرصت برای مجیدی و البته امیرحسین فتحی است که در شرایطی مطلوب از هم جدا شوند. به نظر می‌رسد مدیرعامل باشگاه استقلال هیچگونه مخالفتی با انتخاب مجیدی برای تیم امید ندارد و حتی از این پیشنهاد مهدی تاج (رئیس فدراسیون فوتبال) و حمید استیلی به گرمی استقبال می‌کند.

گفته می شود فردا مهدی تاج در نشست خبری نام سرمربی تیم ملی امید را خواهد گفت.


بیشتر بخوانید:

شفر از استقلال به فیفا شکایت خواهد کرد

حمایت دسته جمعی استقلالی‌ها از منتظری

خروجی ها و ماندنی های استقلال مشخص شدند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال استقلال تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
به عنوان یک پرسپولیسی اعتقاددارم محیدی ازهرمربی داخلی شایسته تراست...حتی برای استقلال..آینده خوبی دارد...
-
حمید
۰۸:۴۶ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
من هم به عنوان یه پرسپولیسی خیالم راحت شد که این بار هم المپیک نمیریم
دیگه هیچ استرسی ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
نمیدونم جدیدا چرا خیلیا دوستا دارند خودشونو به پرسپولیس بچسبونند . در مورد مجیدی و شخصیتش فقط کافیه به نامه خداحافظی چند روز قبل شفر مراجعه کنیم تا شخصیت مجیدی رو بهتر بشناسیم کسی که با یه برد مقابل سپاهان اون برخوردا و مصاحبه ها رو داشت نشون داد فاقد قدرت مدیریت و کنترل و هست و قطعا بهترین گزینه برای استقلاله البته از نظر طرفدارای رقبا
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۲۱:۴۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
مجیدی تجربه نداره....
آخرین اخبار