۲۲ خردادماه؛

آغاز فرآیند نوبت دهی سنجش سلامت دانش آموزان در اهواز

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از آغاز فرآیند نوبت دهی سنجش سلامت دانش آموزان از روز چهارشنبه، ۲۲ خرداد ماه خبر داد.

صادق نیسی گمراوی، سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه غربالگری و سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی بدو ورود به پایه اول دبستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: مرحله نوبت گیری اینترنتی فرآیند سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به پایه اول و نیز نوآموزان پیش دبستانی به صورت رسمی از روز چهارشنبه ۲۲ خردادماه آغاز خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه سنجش سلامت در ثبت نام قطعی دانش آموزان نقش اساسی ایفا می‌کند، افزود: برای سنجش سلامت، ابتدا اولیای دانش آموزان به مدارسی که می‌خواهند فرزندشان را ثبت نام کنند مراجعه کرده و با ارائه مدارک، نوبت مراجعه به پایگاه‌ها را دریافت می‌کنند، بر این اساس خانواده در تاریخ و ساعت اعلام شده به پایگاه سنجش سلامت که از سوی مدرسه اعلام شده حاضر می‌شوند.

نیسی گمراوی با عنوان بیان اینکه ۳ پایگاه سنجش سلامت در ناحیه یک اهواز پیش بینی شده است، اظهار داشت: پایگاه دبستان صابرین، واقع در شهرک دانشگاه، انتهای خیابان ۴ دانشجو، پایگاه دبستان غزالی واقع در کوی نهضت آباد، خیابان پیشآهنگی و پایگاه دبستان مطهره واقع در خیابان کیان نبش خیابان کردونی، پایگاه‌های در نظر گرفته شده برای طرح سنجش سلامت هستند.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز تصریح کرد: پس از پایان روند نوبت گیری اینترنتی، والدین بر اساس نوبت اعلامی می‌توانند با در دست داشتن معرفی نامه مدرسه و همچنین شناسنامه نوآموز و والدین و نیز مبلغ ۳۰۰ هزار ریال تعرفه سنجش به، پایگاه سنجش سلامت نوبت داده شده مراجعه کنند.

انتهای پیام/گ

اجرای طرح سنجش سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.