سازمان ملل برقراری فوری آرامش را در طرابلس خواستار شد

نماینده ویژه سازمان ملل در لیبی بار دیگر برقراری فوری آرامش انسانی را در طرابلس، پایتخت این کشور خواستار شد که از حدود دو ماه پیش شاهد درگیری‌های شدید است.

سازمان ملل برقراری فوری آرامش را در طرابلس خواستار شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، غسان سلامه، نماینده ویژه سازمان ملل متحد در لیبی روز شنبه پس از بازدید از برخی مدارس شهر طرابلس که محل اسکان مهاجران خارجی شده است، بار دیگر خواستار توقف درگیری‌ها و برقراری آرامش انسانی در پایتخت لیبی شد.

با شدت گرفتن درگیری‌ها در طرابلس مراکز نگهداری مهاجران واقع در مناطق درگیری تخلیه و این افراد به مدارس این شهر منتقل شدند. هیئت سازمان ملل در لیبی در بیانیه‌ای اعلام کرد غسان سلامه، فرستاده ویژه این سازمان دیروز از نحوه فعالیت آژانس‌های سازمان ملل در رفع نیاز‌های انسانی آوارگان در طرابلس بازدید کرد.

از زمان آغاز درگیری‌های مسلحانه در طرابلس در اوایل آوریل گذشته که با حمله نیرو‌های وابسته به ژنرال خلیفه حفتر، فرمانده نیرو‌های شرق لیبی به پایتخت آغاز شد، جامعه بین المللی و در صدر آن اتحادیه اروپا اتخاذ اقدامات فوری برای تضمین امنیت مهاجران در مراکز نگهداری آنان در طرابلس را خواستار شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آفریقا ، سازمان ملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار