ناظم‌الشریعه: حضورم در مراسم قرعه کشی لیگ برتر منتفی است/ پلی آف فشار زیادی به تیم ملی وارد می‌کند

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: به دلیل همزمانی جلسه‌ با رئیس فدراسیون فوتبال نمی توانم در مراسم قرعه کشی لیگ برتر حاضر شوم.

ناظم الشریعه: حضورم در مراسم قرعه کشی لیگ برتر منتفی است/ پلی آف فشار زیادی را به تیم ملی وارد می‌کندمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مراسم قرعه کشی لیگ برتر گفت: قصد داشتم در این مراسم حضور داشته باشم، اما به دلیل حضور رئیس فدراسیون فوتبال در کمپ تیم ملی و همچنین جلسه‌ای که با وی دارم، حضورم در مراسم قرعه کشی لیگ منتفی است.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره تمرینات تیم ملی و آماده سازی تیم قبل از مسابقات تدارکاتی و آسیایی گفت: خدا را شکر تمرینات تیم ملی در حال پیگیری است و در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر در حال تمرین هستیم. تمرینات تیم ملی روز چهارشنبه به پایان می‌رسد و بازیکنان در اختیار باشگاه‌ها قرار می‌گیرند و پس از پایان هفته دوم مسابقات لیگ دوباره ملی پوشان را دور هم جمع می‌کنیم و مرحله بعدی تمرینات تیم ملی را برگزار می‌کنیم.

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال درباره برگزاری مسابقه پلی آف در فصل جدید و این که آیا موافق برگزار نشدن این است افزود: امسال واقعا سال سختی برای فوتسال ما است و با برگزاری مرحله پلی آف ما نمی‌توانیم تمرینات تیم ملی را به موقع برگزار کنیم و با برگزاری مسابقات پلی آف تمرینات تیم ملی کم می‌شود و فشار روی بازیکنان چند برابر می‌شود. همین موضوع باعث می‌شود که کیفیت تمرینات تیم ملی پایین بیاید.

وی داشت: بنده نظراتم را به کمیته فوتسال گفته ام و موافق هستم که امسال پلی آف را به خاطر تیم ملی برگزار نکنند، زیرا همان طور که گفتم فشار روی بازیکنان زیاد می‌شود.


بیشتر بخوانید:

اسامی ۱۵ بازیکن جهت حضور در اردوی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال اعلام شد تیم ملی فوتسال ایران در مسیر رویای قهرمانی دوگانه

۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی فوتسال دعوت شدند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار