استفانی جوستن از دلیل عدم حضور خود در عنوان Death Stranding گفت

استفانی جوستن به تازگی در یک مصاحبه از دلیل عدم حضور خود در عنوان Death Stranding علی‌رغم وجود اسمش در بیشتر شایعات، صحبت کرد.

استفانی جوستن از دلیل عدم حضور خود در عنوان Death Stranding گفتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Death Stranding ساخته Kojima از همان ابتدای معرفیش به بازیگران زیادی که در آن حضور دارند معروف شد و البته خود شرکت سازنده نیز به عمد توجه مخاطبان را به این مسئله جلب کرد.

از Norman Reedus و Mads Mikkelsen گرفته تا Lea Seydoux و Lindsay Wagner چهره‌های معروف هالیوودی هستند که در بازی‌ آینده Kojima حضور دارند. البته یک نام دیگر نیز وجود دارد که بارها و بارها در شایعات مختلف به گوش ما رسیده است. این بازیگر استفانی جوستن (Stefanie Joosten) نام دارد که در عنوان Metal Gear Solid نیز حضور داشته است.


بیشتر بخوانید: عنوان Death Stranding در سبک شوتر یا مخفی‌کاری نخواهد بود


استفانی جوستن از دلیل عدم حضور خود در عنوان Death Stranding گفت

همان‌طور که مشخص شده است، از این بازیگر در ابتدا خواسته شده بود که در نقش Fragile بازی کند، شخصیتی که اکنون به وسیله Lea Seydoux بازی می‌شود. در مصاحبه‌ای که اخیرا صورت گرفته است جوستن تائید کرد که Kojima در طی روزهای قبل از تولید با او ارتباط گرفته است و از وی خواسته شده که نقش Fragile را بازی کند. اما دیگر ارتباطی صورت نگرفته و این نقش به Seydoux رسیده است.

او گفت: «این اتفاق واقعا خیلی زود رخ داد، زمانی که اثر جدید Kojima تولید شد. در واقع، Kojima-san با من به طور مستقیم صحبت کرد. من به ژاپنی صحبت می‌کنم، بنابراین او با من تماس گرفت و از من پرسید آیا مایلم این شخصیت را در Death Stranding بازی کنم؟ او چند طراحی فوق‌العاده عالی از Fragile و یک توصیف شخصیتی از آن برای من ارسال کرد.»

او در ادامه افزود: «برای مدت زمان طولانی، من تحت تاثیر این تصور بودم که در Death Stranding حضور خواهم داشت برای مدت زمان زیادی هیچ خبری نشد. بنابراین، مدیر برنامه‌های من پس از حدود یک سال یا بیشتر با Kojima Productions تماس گرفت. در پاسخ به او گفته شد که تیم بازیگران نهایی شده است. من فکر می‌کنم این مسئله تنها به این دلیل رخ داد که Kojima-San به یک مسیر دیگر رفت و یک رویکرد متفاوت را پیش گرفت». او ادامه داد: «او احتمالا می‌خواست از بازیگران هالیوود استفاده کند تا به مخاطبان بیشتری دسترسی داشته باشد. و من کاملا درک می‌کنم آن‌ها بازیگران بی‌نظیر و بسیار با تجربه‌ای هستند، بنابراین خوش می‌درخشند. در نتیجه نمی‌خواهم در مورد این مسئله، تلخ صحبت کنم. من فقط می‌خواستم این مسئله را واضح بیان کنم.»

عنوان Death Stranding در تاریخ ۸ نوامبر برای کنسول PS4 عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

چرا استفانی جوستن در عنوان Death Stranding حضور ندارد

برچسب ها: فناوری ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.